Startar nu en ny tråd för oss ska börga trippelpergotime
Hej startar en ny tråd för oss som ska börga med trippel pergo.Här kan vi följas åt till ett +
jag börgar på torsdag med trippel
Hej startar en ny tråd för oss som ska börga med trippel pergo.Här kan vi följas åt till ett +
jag börgar på torsdag med trippel
Hej jag har ätit två dubbelkurer utan resultat och får såå ont i flera dagar, känner mig helt svullen i livmoderområdet och blir förstoppad. Är rädd att det blir värre vid trippelkur så jag vet inte om jag törs :( Hur mår du av dubbelkur?
jag mår faktiskt bra lite trött men det är allt har du sagt till din läkare att du har ont kanske måste tästa någonting anat
Ja usch jag hatar dem. kan knappt gå för att det gör så ont, magen blir stor som en ballong! Hur många dubbla kurer har du tagit?
jag har tagit tre och med dem två sista har jag tagit ovitrelle spruta men läkaren tyckte jag skulle börga med trippel eftersom äggen inte släpper med dubbel bara om jag tar ovitrelle sprutan
Jag ska få sprutan i höst!!! har du altså ägglossat med hjälp av den??
japp det värsta med sprutan är att man får pos på äl i 6-10 dagar efter sprutan
Vad menar du? Positivt på ältest eller?
ja det är det man får utslag på
hallo!
jag började med min första trippelkur i början av juni nu. fick ägglossning enligt mina hemmatester , hoppas även den var riktig så det syntes på blodprovet, man vet ju aldrig med hemmatester.. kände ingenting av dosen, har inte känt något av de tidigare heller, det känns skönt.