• Kippeman

Skulle du sälja dina trosor på krogen?

Jag är lite nyfiken, såg en dokumentär om en kille som köpte upp trosor av okända damer på krogen..Skulle du sälja dina OM du fick en förfrågan?

Kram // Kippeman

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du sälja dina trosor på krogen?
  • Anonym (mamelucker)
    lokisse skrev 2010-06-23 20:34:08 följande:
    börjar nog bli trött läste skulle du slänga dina trosor pa kungen och tänkte att nä det skulle jag nog inte gjöra om jag slapp.
  • droppen25
    lokisse skrev 2010-06-23 20:34:08 följande:
    börjar nog bli trött läste skulle du slänga dina trosor pa kungen och tänkte att nä det skulle jag nog inte gjöra om jag slapp.
    Synd, det skulle ha blivi jättebra löpsedlar på kvällstidningarna. 
  • redneck girl

helt klart för 500 spänn.så om jag hade några på mig ,så var det bara att slå till.

• Sofia L

Finare trosor skulle jag vilja ha mer för men vanliga enkla är det fullt tillräckligt med 300 kr. ha ha. Kram!

• Hjärter  dam

Hmmm... det beror på om han är värd att få gå hem med mina trosor. Jag säljer dem inte till vem som helst, oavsett pris.

• KatjaKinky

visst skulle jag kunna sälja trosorna. men aldrig fått frågan på krogen ;) fast där emot har jag blivit tillfrågad om att sälja blöjan när jag va på väg in i skötrummet på ett köpcentrum. 

sa visst för tusen spänn och otroligt nog nicka han bara. när jag kom ut stod han där och vänta med tusen kronor. 

• Jessica24

Aldrig i livet!
    Så pengakåt är jag inte.

• Anonym (Javisst)

Varför inte? Jag behöver pengar, och om mina begagnade trosor kan glädja någon så

• LyckligtSlut

Haha ja kanske det om de inte hade kostat mer. Men inte för 300 eller 500, eller ja, 500 minst om de kostat typ 20 kr. Inte fina för 200 spänn liksom. Beror också på om den som frågar verkar trevlig eller ger kalla kårar.

PMS året runt :(
  • Anonym (Ja)

Varför inte? Han kan få mina trosor fullt med flytningar och mens. 

• Anonym (Busig man)

Låter spännande, men det finna roligare grejer att göra för att tjäna en hacka.

• Anonym (())

Nej, kommer aldrig på tal. Då vore jag inte bättre än en prostituerad. Med tanke på att pervot skulle ha använt underkläderna för att mätta sina egna sexuella störningar. 
    Han hade mer troligt fått min drink - i ansiktet. 

• Anonym (Trosor)

Aldrig i livet 

Svar på tråden Skulle du sälja dina trosor på krogen?