• Lena1976

nyblivna gravida...

Hej på er

Jag har ju då blivit gravid efter andra IVF-försöket...så jag är i v.4 går in i v.5 på fredag.

hur känner ni nyblivna gravida???
    Har ni känning i magen eller nåt annat??? Ömma bröst???

Jag känner ibland ingeting som om jag inte vore gravid...och så ibland känner ja att det spänner i nedre magen lite som molnande mensvärk o brösten ömmar...har oxå känt lite yrsel o illamående....

Pratade m,ed RMC Linköping i går och fråhgade lite....och alla reagerar vi ju olika
    "Din kropp är din kropp och min kropp är min kropp"

Skriv och berätta hur ni mår.

• Svar på tråden nyblivna gravida...
  • Majblomma12

Kände mig precis som du beskriver. Ibland mer, ibland mindre. Nu är jag i v.9 och känner knappt någonting, utom en allt uppslukande trötthet. Somnar sittande på lunchen. Om inte mina arbetskamrater fattar snart så tänker jag idiotförklara dem!

• Gnussan

Grattis! Jag gjorde ett cb i går, då var det två streck. Jag har varit gravid tidigare två gånger, tyvärr har det aldrig slutat bra, men första gången hade jag bara väldans ont i brösten, andra gången spydde jag varje dag, men nu har jag bara stickningar i magen, det känns som det är i äggen, men det vet jag naturligtvis inte om det är. Hoppas det går bra för dig! Nu har jag inte ens ont i brösten, trodde inte jag var +, men man får se hur det går. Kram

• Siasofia

Jag går in i vecka 6 idag. Jag har fört dagbok i kryp-inet, ganska noga. Känner inte heller särskilt mycket. Trött som f-n, lite känslig för lukter ibland. Lycka till!

• Nam Nam

Går också in i v.6 i dag. Är TRÖTT! Spänner lite i brösten och mår lite illa. Väntar mitt 4:e barn.

• tindra66

grattis undrade just hur det hade gått för dig. men vart jätte glad för din skull. för oss gick det inte så bra fick ett MF i v11. men vi ska göra ett nytt försök så fort kroppen säjer ok. har 2 st i frysen.hoppas att dom klara sig så det går att använda dom. kram från Helena

Svar på tråden nyblivna gravida...