Hon söp och polisen blev sur..
Jag blir komplett vansinnig snart! Ikväll skulle min dotter med en kpmis till bio och dom skulle bli skjutsade av hennes mamma sen skulle min dotter sova där. Fine. Sen smsar mamman att hon hade hittat dom på en fest, dyngfulla och att min dotter sagt att hon skulle sova där för att "annars blir morsan tokig". Jo tack.. morsan blev tokig och åkte dit och hämtade henne. En liten förskrämd flicka stod där med en flaska i handen och jag stegade in och drog upp min dotter ur en säng där det såg allt annat än trevligt ut. Lägenheten var en misär utan dess like. I en av sofforna låg en fet jävla kärrring ,ed en stor spya nedanför sig avsmullen. Hon var mamma till killen som min dotter alltså festat med. Då brann alla cylindrar i min skalle och jag gick och knuffade till åbäket som snarkade och hävde sig vingligt upp på ena armbågen "Vad håller ni på med här egentligen?? Sitter och super med småbarn. Det är ju för fan inte klokt! " jag var så arg så det sprutade ur öronen på mig...
Hon blev förbannad och skulle slåss så då sa jag till min dotter att "nu går vi, här ska du fan inte vara" kvar står den där smala lilla tjejen. med sin lång munkjacka, sina tights och små skor. Det gjorde fan ont i mig... Jag ville inte lämna henne där så jag sa "Klä på dig så skjutsar vi hem dig" men icke.. "Jag sa att jag inte vill lämna henne där" men då blev det hus i helvete och hon blev arg och kallade min jävla fi**a. Jahapp.. sen pep hon iväg som en avdelning till en annan fest i huset mittemot.
Jag visste inte vad jag skulle göra så jag ringde faktiskt lokalpolisen. Dom for dit men ringde mig sedan och sa "Alltså.. det är ju inte lönt att du ringer om sånt här förstår du väl= Det enda vi kan göra är ju att ringa föräldrarna, men svarar inte dom så är det inte mycket vi gör. Festen i sig var ju städad och lugn och det måste vara en påtagligt oläplig miljö som barnet vistas i för att vi ska omhäderta. Sånt här händer ju, det får man räkna med. Det är ju föräldrarana som har ansvar" Jaha.. så då var det dåligt också.. Nämen låt småungarna sitta där och dricka sig fulla då.. Hos mig ger det iaf en jävligt dålig huvudkudde.. men jag gjorde vad jag kunde och har min egen fyllpåse sovandes ruset av sig uppe.. JA självklart är det mitt ansvar och jag hämtade ju hem henne och ska ta ett snack med henne.. Hon har redan blivit av med datorn och har tre veckor husarrest. Kanske är fel.. men vad fan gör man??????