• Anonym (Nyfiken)

Har du varit otrogen och hållit del hemligt för din partner?

Har du någon gång varit otrogen och hållt det hemligt för din partner?
    Skriv gärna en liten förklaring till ditt svar.

Är bara nyfiken hur folk har det, eller kommer alltid otrohet fram och spräcker relationen?

• Svar på tråden Har du varit otrogen och hållit del hemligt för din partner?
  • Anonym (miamaria)

Ja vad vet jag om otrohet alltid kommer fram och spräcker relationen?? Det återstår liksom att se. Jag började vänstra med en ung härlig man på jobbet, sen trekant med hans kompis och nu är det mest kompisen jag träffar. Fel ja, men man lever bara en gång. Skulle aldrig falla mig in att berätta för min sambo.

• Anonym (alexi)

har varit otrogen  två gånger i olika förhållanden ingen av dom har  kommit ut

• Anonym
    Anonym (alexi) skrev 2010-07-28 18:17:39 följande:
    har varit otrogen  två gånger i olika förhållanden ingen av dom har  kommit ut
    Än
  • Anonym (... 2)

Jag har enligt mitt eget tycke aldrig varit otrogen men vart gränsen går för otrohet är självklart en väldigt personlig uppfattning.

Jag hade gjort slut med min sambo och deklarerat att jag kommer att flytta ut INNAN jag gjorde någonting.
    Han valde i vanlig ordning att inte "höra på det örat", skrattade åt mig och levde på som om inget hade hänt.

Sedan blev han väldigt upprörd när han genom att snoka på min fb fick reda på att jag hade varit med en annan. 

Självklart förstår jag att det var dumt att hoppa i säng med någon så snart och medan vi fortfarande bodde under samma tak. Men på något barnsligt sätt så kändes som någon form av hämnd efter åratal av försummelse, brist på respekt, stängda öron, hårda ord och utnyttjande.

• Anders 386

Har varit otrogen en gång, typ slutet av 80-talet eller nåt. Kunde inte motstå en inbjudan till en trekant med ett par. Det har fortfarande inte kommit fram - och har inte på nåt sätt påverkat mitt förhållande. Jag var tillsammans med ett gift par, därför var/är risken otroligt liten att det skulle komma ut nån gång. Vi är fortfarande gifta och dom är fortfarande ett par (som vi träffar ibland.) 
    I det här fallet hamnade allt till 100% bara om sex, därför har jag inga problem att leva med det. Hade jag haft ett "förhållande" vid sidan av hade jag nog haft lite dåligt samvete för det.

• Benbrott

Jag var otrogen mot min fru för 4,5 år sen och jag har inte berättat och så kommer det att förbli, finns ingen anledning och speciellt nu efter så många år och det kommer aldrig någonsin komma ut heller.

• Reportern

Jag skulle vilja intervjua en person som har varit otrogen. Finns det någon här som vill ställa upp? Det går självklart bra att vara anonym. 

Detta är ett ämne som berör och många känner igen sig i den ena eller den andra sidan om otroheten. 

Mejla till linnea.gustafson@metro.se om du kan tänka dig att vara med i en intervju.

• Roborama

Otrogna svin brukar vara fega och ryggradslösa det är få otrogna som tallar om om för sin partner om att dem har bedragit partnern och förbilligat relationen. 

• BandAnna

Nope och skulle inte vara det heller. Jag respekterar och älskar min sambo, då gör man inte sådant. 

• Anonym (olle)
    Roborama skrev 2017-03-22 10:32:59 följande:

Otrogna svin brukar vara fega och ryggradslösa det är få otrogna som tallar om om för sin partner om att dem har bedragit partnern och förbilligat relationen. 

tallar??
    dem??
  • Anonym (Inte jag)
    Anonym (olle) skrev 2017-03-22 12:41:52 följande:
    tallar??
    dem??
    Inte jag som skrivit men du förstår nog vad som står och vad personen menar.

Hatar att trådar kommer högst upp för att någon bara vill påpeka eventuella grammatiska fel.
  • Anonym (olle)
    Anonym (Inte jag) skrev 2017-03-22 12:45:47 följande:
    Inte jag som skrivit men du förstår nog vad som står och vad personen menar.

Hatar att trådar kommer högst upp för att någon bara vill påpeka eventuella grammatiska fel.
    Jasså, jag tycker vi ska värna och vårda vårt språk.
  • Reportern

Jag skulle vilja intervjua en person som har varit otrogen. Finns det någon här som vill ställa upp? Det går självklart bra att vara anonym.

Detta är ett ämne som berör och många känner igen sig i den ena eller den andra sidan om otroheten.

Mejla till linnea.gustafson@metro.se om du kan tänka dig att vara med i en intervju.

• Anonym (jaha)
    Anonym (olle) skrev 2017-03-22 13:07:26 följande:
    Jasså, jag tycker vi ska värna och vårda vårt språk.
    Jaha, och jag som trodde det var brist på argument, tänk så fel man kan haOskyldig
Svar på tråden Har du varit otrogen och hållit del hemligt för din partner?