• trollblomma

Rätt eller fel att snoka i mobilen

Tycker ni att det är rätt eller fel att snoka i flickvän/pojkväns mobiltelefon om man misstänker otrohet???

• Svar på tråden Rätt eller fel att snoka i mobilen
  • SilverEmma

Rätt eller fel...skulle jag verkligen misstänka något så hade jag snokat även om det varit fel. *erkänner*

Har gjort det en gång & fick mina misstankar bekräftade. Så jag hade gjort om det om jag "var tvungen".

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Rhoda Horswunce

Fel, tycker jag. Fast jag skulle nog ändå göra det om jag misstänkte att han var otrogen.

• lennartsdotter

Helt klart fel. Misstänker man otrohet är det lämpliga att konfrontera parterna. Om man inte tror på vad partnern säger så får man väl jobba vidare på den biten kanske?

• SilverEmma
    lennartsdotter skrev 2010-06-28 18:47:41 följande:
    Helt klart fel. Misstänker man otrohet är det lämpliga att konfrontera parterna. Om man inte tror på vad partnern säger så får man väl jobba vidare på den biten kanske?
    Kan bara tala för mig själv & min situation. Jag hade misstänkt något länge, hade t om ett namn på tjejen. Konfronterade sambon vid många olika tillfällen och gav honom alla chanser i världen att erkänna. Försökte glömma det men det gnagde i bakhuvudet på mig hela tiden och jag kunde inte bara släppa det. En dag glömde han mobilen hemma & jag tog chansen...där hittade jag både sms, mms och bilder han tagit som bekräftade allt jag misstänkt.

Ja, det var fel att snoka..men jag är glad över att jag gjorde det för annars hade jag antingen varit otrygg med honom fortfarande eller dumpat honom men inte riktigt vetat varför.
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Det är en kränkning av den personliga integriteten, personligen så är det nästan på nivå till otrogenhet.

Så jag säger fel.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
Svar på tråden Rätt eller fel att snoka i mobilen