• Anonym (RedBull)

Hon kallar mig Bög!!

Jag vill att min kvinna knullar mig i röven!!!!

Dum som jag var frågade jag henne om vi kunnde köpa en strapon!!!

Nu går hon och äklar sig på att jag är bögig, och tror att jag är en kille som inte kommit
    ut ur gaderoben...

Någon som känner igen sig???

• Svar på tråden Hon kallar mig Bög!!
  • Anonym (Tjej)

Känner inte igen mig, men skulle bli skitglad om min kille kom med ett sådant förslag!! Tråkigt att hon inte gillade den idéen..

• Echidna

Men va trist! Känner inte igen mig men skulle gärna ha testat den varianten.

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
  • Anonym (sambo)

min sambo är som du men jag tycker hellre att han erkänner och vi kan prata om det! så vem vet vad han får sig för överraskning i mprgongåva i aug! ;P

• Anonym (Kille)

Dålig stil!

Vad är det för tjej som inte har förstått att det är skönt med analstimulans oavsett om man killar tjejer eller killar?

Jag hintade lite försiktigt om strap-on när vi handlade sexprylar jag och tjejen, men hon lät tveksam, kanske trodde det var ett skämt.
    Har inte vågat be henne rakt ut att stoppa in saker i baken på mig, men jag tycker (som så många andra killar och tjejer) att det är skönt.

Att analsex skulle vara bögigt är ju lika fånigt som att bara lesbiska tjejer vill bli slickade...

• Anonym (N)

Fast om hon är ovan vid tanken så hade du ju kunnat börja lite lättare än med just en strap on. Jag har inget emot att stimulera mannen där bak med någon leksak men strap on känns rätt avancerat även för mig. Därmed inte sagt att det är fel eller konstigt, bara inte så lockande för mig personligen.
    Jag tycker visserligen att hennes reaktion är omogen och löjlig och nu är det väl rätt kört att styra det i den riktningen för dig men med någon annan kvinna, om det inte håller mellan er, så kanske du kan ta det lite lugnare i början.
    Det gäller egentligen alltid när man presenterar något nytt sexuellt. Man får sondera terrängen lite innan man berättar en sådan grej, både för partners och ens egen skull. 

• Bubbis10

ts

det har säkert kommit som en chock för henne,sen att använda ordet bög på ett så nedlåtande sätt tycker jag e opassande.sen kanske inte alla tjejer tycker just strap on är intressant, men då kan man ju säja det på ett mildare sätt.

personligen så vet jag inte hur jag skulle ställa mig till det då jag alltid dragits till mkt dominanta män, å risken finns att jag skulle tappa känslan av manlighet, MEN visst har jag stimulerat en man där bak, men inte med ngt mer än mina händer.

hm...ja men som sagt, det e la olika det där.

Svar på tråden Hon kallar mig Bög!!