• Sofie1987

Maleme mare på Kreta?Familjekupp?

Hej! Är det någon här som har varit på maleme mare på kreta? Vi ska dit i augusti! Skulle vara roligt o höra vad andra har att säga om det hotellet!

Är det någon som vet vad familjekupp betyder?det står så på våran bokning,

• Svar på tråden Maleme mare på Kreta?Familjekupp?
  • Annakatta

Jag var i Maleme för några år sedan och bodde på det hotellet. Anspråkslöst, trevligt, familjärt, utan extravaganser. Vet ej vad familjekupp betyder. Åkte själv ospecificerat och hade varken valt ort eller hotell, men trivdes jättebra. Händer förstås inte mycket i lilla Maleme, men det är hyfsat lätt att ta sig till närliggande ställen om man vill. Men för mig och min väninna som bara ville ha avkoppling och sol och bad så var det perfekt. Ha så trevligt!

Blev mamma till en liten flicka 100612
  • jamila2000

har för mig attt det är solresor som använder det ordet på familjerum skulle väl tro att det är större än ett dubbelrum som är tänkt till familjer

• Sofie1987

nu vet jag vad familjekupp betyder jag ringde o fråga solresor. det är när dom har ett bättre special pris för en familj!! Rummena är lika dana som dom andra.

• Sofie1987

är det ingen som har varit eller ska till maleme mare på kreta?

• Exra46

Jag funderar på att åka dit.  TR  hur var det ?  Jag funderar mest på stranden hur den är..

Svar på tråden Maleme mare på Kreta?Familjekupp?