• Anonym (Knip)

Obehagligt för killen när man kniper?

Jag gillar själv att knipa jättemycket när jag har sex - helst när det är dax att komma. Men sist ville killen att jag skulle sluta för det var obehagligt! Är det så? Har ingen vågat säga det tidigare eller var det bara han?

• Svar på tråden Obehagligt för killen när man kniper?
  • Anonym (J)
    Anonym skrev 2010-07-02 12:16:40 följande:

min kille gillar det verkligen! han kommer direkt om jag kniper lite extra när jag får orgasm.
    han tycker det e jättehäftit!

Hur har du tid att tänka på det där mitt uppe i en orgasm menar du? Då flyger man ju fullständigt iväg och har noll tankar på nåt annat. Nja du låter för fokuserad. bara kör på istället och släpp hämningarna 
  • Anonym (J)

Kniper gör ju ändå musklerna automatiskt 

• Anonym (Amorsson)

Jag skulle vilja att min kvinna tränar, så att jag kan komma in i henne och sedan ligga helt still, medan hon masserar med sina slidmuskler. Jag har bett henne, men hon fnyser och säger att det inte går. 

• Anonym (alltheway)

Knipa såklart. Aldrig hört om en snubbe som inte gillar det.

• Anonym (Man)
    Anonym (J) skrev 2025-01-04 12:12:09 följande:
    Hur har du tid att tänka på det där mitt uppe i en orgasm menar du? Då flyger man ju fullständigt iväg och har noll tankar på nåt annat. Nja du låter för fokuserad. bara kör på istället och släpp hämningarna 
    Avundsjuk när du beskriver att man inte har tid att tänka och man flyger fullständigt iväg. 
    Jag är man visserligen men det är så långt ifrån min upplevelse av sex så det finns inte. Jag är konstant uppmärksam på hur hon har det, hur det känns, vad jag gör, vilken ställning som är nästa osv. 
  • OlleSQ

Ur egen synpunkt så har tjejer som kunnat knipa med snippan ordentligt varit det bästa. Det blir en mycket mer intensiv känsla, helt enkelt wow. Dock få som kunnat det verkligen bra.

• Anonym (Normalt sett positivt)

De flesta kvinnor kan förmodligen knipa hur hårt de vill under sex och det kommer kännas väldigt bra för killen. Undantaget skulle vara om du är exceptionellt stark och kan knipa mycket hårdare än normalt. Då kan det göra ont på honom.

• Anonym (E)
    Anonym (Man) skrev 2025-01-06 17:26:55 följande:
    Avundsjuk när du beskriver att man inte har tid att tänka och man flyger fullständigt iväg. 
    Jag är man visserligen men det är så långt ifrån min upplevelse av sex så det finns inte. Jag är konstant uppmärksam på hur hon har det, hur det känns, vad jag gör, vilken ställning som är nästa osv. 
    Kvinna här, men jag känner tyvärr inte heller igen beskrivningen. Även under orgasmen har jag full tankeförmåga. Synd, hade gärna haft så skönt sex att det inte var så . . .
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Amorsson) skrev 2025-01-05 08:02:22 följande:

Jag skulle vilja att min kvinna tränar, så att jag kan komma in i henne och sedan ligga helt still, medan hon masserar med sina slidmuskler. Jag har bett henne, men hon fnyser och säger att det inte går. 

Det går jättebra! En av mina gamla älskarinnor höll på mycket med knipövningar. Hon var så vältränad så att hon kunde massera min kuk även när vi bara låg stilla.
  • Anonym (Man43)

Blev förvånad när jag var med en ny kvinna och hon knep tydligen inte. Jag sa inget men det var svårare för mig att komma. Mitt ex knep och jag fick för mig att alla kvinnor gjorde det instinktivt för att det blev skönare för dem.

Svar på tråden Obehagligt för killen när man kniper?