Hur ska jag hitta tillbaka till den jag var förut
Hej!
Jag kommer just från ett långt förhållande där min man och jag hade stora kommunikationsproblem men innan det förhållandet var jag mycket mer pratsam och gladare person. Nu har jag träffat en annan kille som säger att jag aldrig hittar på idér när vi träffas om vad vi kan hitta på också är det alltid han som börjar prata och för diskussionerna men han vill också att jag ska göra det och inte bara han för då säger han att det inte kommer att funka att ha en långvarig relation om bara han ska komma med idér och föra diskusioner hela tiden annars om inte han börjar prata så är det bara tyst i mellan oss. Jag var inte sån här person innan mitt långvarande förhållande. Jag vet inte vad jag ska göra för att hitta tillbaka till den jag var förut. Ingen annan kille som jag har haft förrut har klagat på att jag inte pratar så mycket. Han säger att om jag inte kan börja prata och också hitta på idér så vill han göra slut. Så nu har han gett mig tid till att jag ska jobba på det sjäv i tre veckors tid innan vi träffas igen och inte ska vi ha någon kontakt överhuvudtaget heller. Så efter tre veckor ska vi träffas igen och se om jag har kunnat förändras eller inte och om inte jag jhar förändras så tar det slut. Jag vill verkligen inte att det ska ta slut för att jag är så kär i honom. Vi har varit tillsammans nu i fyra månader. Snälla hjälp mig.