Bra billigt hotell i Köpenhamn??
Nån som vet nåt billigt hotell i Köpenhamn nära tivolit??
Tipsa mig gärna
Nån som vet nåt billigt hotell i Köpenhamn nära tivolit??
Tipsa mig gärna
På visitcopenhagen.se hittar du nästintill alla hotell och där kan du välja läge i stan och då visas de hotell som ligger i närheten. Hotell i köpenhamn är överlag ganska dyrt. Hur dyrt beror på vilka krav man har förstås. Dgi-byen är ett hotell med ett badhus i. Det ligger en bit från stationen. Trevligt och bra när man har barn, är väl dock inte direkt billigt. Hotell Tiffany är enkelt men helt ok, ligger bakom stationen och nära tivoli. Dock ingen vidare frukost där. Scandic är som de flesta andra scandic, de håller ju oftast en viss standard. Cab inn har jag hört ska vara helt ok också men där har jag itne varit själv.
tittade på hotellen som du nämnde, men det var väldigt dyrt. eller är det bara jag som tycker det kanske... vi är två vuxna och två småbarn, och det billgaste var 3200 kr för två nätter.
Ja har varit inne på hotels.com och sett för 1700-1800 fast då för två vuxna och ett barn på 1 år.
Ett tips är att skaffa Coop-kort (konsum) och så kan man boka deras rabatterade priser.
Tror det är typ 1900 för två nätter inkl frukost.
Se mer på http://www.coop.se/MedMera-kortet/Aktuella-erbjudanden/Coop-Hotellpremie/
Vi har aldrig bott i Köpenhamn, men i Sthlm på ett 4 stjärnigt hotell, superbra.