• maem

grönt bajs!

hej!

är det någon mer som har varit med om att ens barn bajsar grönt vi ersättning?
    Min lilla tjej har nu gjort detta sen i fredags:(

hjälp!!

• Svar på tråden grönt bajs!
  • Mary Jo

min tjej bajsar alltid grönt nästan. har inte ens tänkt att det ska vara ngt konstigt;)

• xXMaLoXx

Min son började bajsa mer typ mossgrönt när vi ökade på ersättningen. Har inte heller funderat på att det skulle vara något konstigt :P

• maem
    xXMaLoXx skrev 2010-07-05 23:05:55 följande:
    Min son började bajsa mer typ mossgrönt när vi ökade på ersättningen. Har inte heller funderat på att det skulle vara något konstigt :P
    okej... jag blev helt nojjig o har försökt att nå bvc hela dagen o de sluta med att ja ringde 1177 o dom visste inte vad de kunde vara;P ja kanske e lite nojjig;P
  • Mary Jo
    maem skrev 2010-07-05 23:09:06 följande:
    okej... jag blev helt nojjig o har försökt att nå bvc hela dagen o de sluta med att ja ringde 1177 o dom visste inte vad de kunde vara;P ja kanske e lite nojjig;P
    hehe. du behöver inte oroa dig! :)
  • pigglet

Ammande barn bajsar grönt i omgångar, så då gäller tydligen samma för flaskmatade?
    Bvc sa att det kan handla om en förkylning, eller att maten passerar lite för fort i tarmarna, eller att det har kommit mest av den tunnare mjölken, eller... Ja, det finns väl ingen som vet? Men helt normalt i alla fall!

• pelle123

Haha bajs grönt ja. Det gjorde min lilla när hon fick tänder. Kan det vara aktuellt? Varje gång dessutom..

Hon fick nästan bara ersättning btw..

• xXMaLoXx
    pigglet skrev 2010-07-05 23:11:30 följande:
    Ammande barn bajsar grönt i omgångar, så då gäller tydligen samma för flaskmatade?
    Bvc sa att det kan handla om en förkylning, eller att maten passerar lite för fort i tarmarna, eller att det har kommit mest av den tunnare mjölken, eller... Ja, det finns väl ingen som vet? Men helt normalt i alla fall!
    Jag får för mig att just ersättningsbajs kan vara lite grönare, för att det faktiskt tar längre tid att bryta ner? Eller är jag helt ute och snurrar nu?

Jag antar dock att det inte är någon fara på taket och barnet mår bra i övrigt. Vi kommer nog att få se allsköns bajsnyanser innan våra ungar blir så stora att vi liksom inte har nåt med deras toabestyr att göra :P
Svar på tråden grönt bajs!