Jag gravid han vill inte
Hej!
Jag har försökt bli gravid 4 år med provrör i ett tidigare förhållande, men det blev inget. sen när vi gick isär så hade jag en kort flört, det resultarade i gravid. Jag träffade då min nuvarande sambo under graviditeten. Han hade två barn sen tidigare förhållande. Nu har hans dotter även fått leukemi så allt är kaos. Han vill absolut inte ha fler barn har han sagt sen vi träffades, jag sa hela tiden att det vill jag. Nu mitt i allt kaos är jag i den situationen jag inte ville hamna i, jag är gravid. Han tycker att det är en stor lättnad om vi gör abort. Han tänker på det praktiska att huset är förlitet ny bil ekonomin och nu när hans dotter är alvarligt sjuk. Ska jag tänka på han och göra en abort än fast jag alltid sagt att jag aldrig skulle klara av det?? Jag vet varken ut elle in. Snälla hjälp mig
Förvirrad 35 åring
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-08 11:14
Svara mig någon snälla
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-12 08:38
Nä utan jag har en 2 årig dotter som var med en kort flört, men han jag lever med nu har varit med sen dag 1 med henne. Så han är ju som pappa. Men jag är gravid nu med sambon och han vill verkligen inte. Jag vet inte om jag klarar en abort, har alltid sagt att jag aldrig skulle kunna göra det, men jag vill inte förlora honom heller. Det här är min sista chans att få min dröm, två barn. jag är för gammal sen och tar jag bort detta ska jag aldrig ens hamna i denna situation igen.Men huset är litet bilen måste bytas hans dotter är sjuk. JAg vet inte vad jag ska ta mig till