• ensam mamma01

Ensam mamma söker......

Tror många andra delar min ensamhet med sitt/sina barn??
    När man blir äldre försvinner många av ens vänner/kompisar.... De flesta utav mina har äldre barn och vi har plötsligt inget gemensamt=/ ... vi delar inte samma vardag längre och prioriterar olika på alla nivåer....

Är du som mig, ensam och vill skapa nya bekantskaper?
    Är aktiv med ditt barn, vill hitta på roliga saker.. bada, resa,camping,hyra stuga ... gå på zoo.. åka till äventyrsland mm ??

Tveka inte.. HÖR AV DIG=)
  • Svar på tråden Ensam mamma söker......
  • Signa tur

Torsdag passar mig bra i alla fall! Kanske om vi skulle ta en tur till Asperö eller nån stans åt det hållet?

• Bagarn
    Signa tur skrev 2010-07-21 11:28:59 följande:
    Torsdag passar mig bra i alla fall! Kanske om vi skulle ta en tur till Asperö eller nån stans åt det hållet?
    Jag har ingen koll på öarna så du bestämmer var vi ska åka . Jag åker bort i morgon och är borta till nästa vecka. Så det skulle vara bra om vi bestämde plats och tid innan jag drar. Hoppas att du läser detta idag . Må gott
  • Signa tur

Ok, vi möts på saltholmen (inboxar mitt mobilnummer också ifall nåt händer på vägen) kl 11 vid spårvagnshållplatsen?

Kan inte komma på nåt annat ställe, har inte varit där på evigheter.. ;)

• Bagarn
    Signa tur skrev 2010-07-22 15:06:19 följande:

Ok, vi möts på saltholmen (inboxar mitt mobilnummer också ifall nåt händer på vägen) kl 11 vid spårvagnshållplatsen?

Kan inte komma på nåt annat ställe, har inte varit där på evigheter.. ;)

Vi hörs på telefonen nästa vecka. Må gott så länge och hoppas på att det är fler som vill följa med . Var är ni alla som är ute efter lite sällskap ?!?!
  • Ezmorelda

Hej
    jag vill också gärna hänga på om ni hittar på något mer nu i sommar!

• datub

Hejsan

Jag kan också komma och göra er sälskap, om det är okej.

Hör gärna av er.

• Bagarn

Det här kan ju bli kanon kul . Det verkar bli fler och fler som är sugna på lite sällskap på dagarna. Även om ni inte har barnen den veckan eller dagen vi träffas så kan ni ju hänga på ändå, bara för att kolla in vad vi är för "tjommar"

Jag och några andra ska träffas i morgon och vi kanske kan boka in en dag nästa vecka också så att alla som är intresserade kan hänga på. Torsdag nästa vecka vad sägs om det? Eller blir det bättre på helgen för er? Hör av er så kan vi bestämma nåt ihop

Må gott alla

• Signa tur

Nu hålls morgondagens utflykt lite öppen. Det ska bli sämre väder och då kanske utflykt till skärgården kan passa bättre än annan dag och då syns vi istället och fikar nånstans där vädret inte spelar så stor roll.

För dom som är intresserade att komma med imorgon så bestäms tid och plats för träff i tråden imorgon efter kl 9.

• Bagarn

Vi träffas inne i Femman vid informationen kl 11.00 om det är någon som vill komma dit.

Må gott alla

• datub

Har ni lust och träffas för en promenad nu under helgen, eller under nästa vecka?
    Förslag;
    Botaniska
    Slottskogen
    Röda sten
    eller
    ??

• Signa tur

Tråden verkar dö ut..

Jag kommer med ett förslag om att kanske träffas i  helgen i Varberg? Eller nästa vecka i Göteborg?

• Curlingmorsan
    Signa tur skrev 2010-08-11 12:17:52 följande:
    Tråden verkar dö ut..

Jag kommer med ett förslag om att kanske träffas i  helgen i Varberg? Eller nästa vecka i Göteborg?
    Vi har inga speciella planer i helgen vad jag vet, så Varberg låter trevligt om det är fint väder. :)
    Ebba & Felix mamma
  • mammamia02

Hej Alla!

Här e en till som vill hänga på! Jag bor i Mölndal med min dotter på 3,5 år.

Ha det gottGlad 

• Bagarn
    Signa tur skrev 2010-08-11 12:17:52 följande:
    Tråden verkar dö ut..

Jag kan tyvärr inte i helgen. Kan tänka mig att göra nåt nästa vecka om ni inte åker till Varberg. Hör av er.
  • Signa tur

Nu funkade inte datorn tidigare men lyckades blåsa liv i den idag. Är ni fortfarande intresserade av att ses i Varberg? Har lovat två rara flickor ett Fun City idag så om någon är intresserad av att ses där kan vi mötas vid åsnorna kl 12.40?  Annars kanske vi kan ses imorgon vid fästningen eller nåt?
    Idag har jag en röd paraplysulky med en liten kille i, kanske två tjejer vid min sida också.

Bagarn och andra i Göteborg: Vi kanske kan ses nästa vecka igen, eller helgen 21-22/8? Hinner inte innan.

Mammamia02: Hör av dig i tråden var du vill ses. Det är roligt ju fler som vill ses!

• Curlingmorsan

Fästningen hade varit trevligt imorgon, men Ebba kräktes precis ner hela sin säng. Rynkar på näsan Så det blir till att hålla sig hemma imorgon och hålla tummarna för att ingen av oss andra blir sjuka och att det inte är magsjuka utan nåt annat.

Ebba & Felix mamma
  • Bagarn
    Signa tur skrev 2010-08-14 10:08:47 följande:
    Nu funkade inte datorn tidigare men lyckades blåsa liv i den idag. Är ni fortfarande intresserade av att ses i Varberg? Har lovat två rara flickor ett Fun City idag så om någon är intresserad av att ses där kan vi mötas vid åsnorna kl 12.40?  Annars kanske vi kan ses imorgon vid fästningen eller nåt?
    Idag har jag en röd paraplysulky med en liten kille i, kanske två tjejer vid min sida också.

Bagarn och andra i Göteborg: Vi kanske kan ses nästa vecka igen, eller helgen 21-22/8? Hinner inte innan.

Mammamia02: Hör av dig i tråden var du vill ses. Det är roligt ju fler som vill ses!
    Jag kan tyvärr inte nån dag nästa helg. Vi kanske kan se om det finns intresse för några av oss att ses i veckan?!?! Finns det några som är på????
Svar på tråden Ensam mamma söker......