• Adelaide84

vita flytningar samt vita, gryniga flytningar innan BIM = Graviditetssymptom??

(vänder mig så mkt till FL och precis allt som jag upptäcker då man ofta får så kloka svar och får del av andras erfarenheter! Helt underbart tjejer!!)

Som rubriken beskriver: Tjockare, vita flytningar och även ibland gryniga, vita flytningar (Absolut doftfria) är det ett graviditetssymtom??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-08 15:20
    Är på BIM-2

• Svar på tråden vita flytningar samt vita, gryniga flytningar innan BIM = Graviditetssymptom??
  • Danceina

jag har precis likadant mycke vita flytningar och JÄTTE ömma bröst vilket jag aldrig brukar ha o ont i tjejmagen, yr o lite svagt illamående då och då under dygnet beräknad bim slutet av helgen :)

• Adelaide84
    Danceina skrev 2010-07-08 15:22:39 följande:
    jag har precis likadant mycke vita flytningar och JÄTTE ömma bröst vilket jag aldrig brukar ha o ont i tjejmagen, yr o lite svagt illamående då och då under dygnet beräknad bim slutet av helgen :)
    Oh, då är vi 2! På lör har jag BIM, har testat neg. hitills men har som sagt inte passerat BIM ännu... Har haft sjukt ont i brösten.. men nu är allt ok, inte heller har jag mol eller mensvärk, men däremot tydliga blodådror på bröst och vårtgårdar..
  • Danceina

låter precis som mig dock är brösten fortfarande väldigt ömma hihi, testade neg igår men tog inte morgonurin var ju så ivrig men får vänta o se men väntan känns ju så himla lång ;)

• Adelaide84

Åh, vad spännande!! Har testat negativt idag...

• Danceina

åh vad tråkigt men kan ju vara för tidigt? jag ska försöka hålla mig till söndag morgon så får vi se hihi, ska hålla tummarna för dig tjejen :) är det första försöket?

• Adelaide84

Har försökt sedan Mars... 4e försöket blir det då! Ja, antagligen testar jag för tidigt! Jag känner mig gravid.. men det gör jag alltid innan mensen kommer typ!!! Enda skillnaden denna ggn är att jag inte har ngn som helst mens eller molvärk!!

• apricos

Jag har haft vita hala flytningar och molverk några dagar och i morse plusade jag.... har även läst att man får flytningar när ägget fester.  

• Danceina

ååååh grattis vad roligt :) nu blir jag gaaaalen vill veta, vakna i morse gick upp drack ett glas mjölk o fick sånt illamående att jag kräktes på en gång, har så fruktansvärt ont i brösten o molvärk i magen till o från är yr o har hjärtklappning, men ska försöka hålla mig från att testa eftersom min bim är på sön eller mån. apricos har du testat innan denna gång eller vad et första gången? :)

• Danceina

tänk om det bara är mina cerazette som lurar kroppen sen jag slutat, men borde väl inte komma en mån senare? isåfall ska jag aldrig mer äta den skiten!!!

• Adelaide84

Har fått mens Ingen bebis här

• Adelaide84

Har fyllt i en "lista" sedan vi började försöka och om man tittar på den så har jag verkligen haft ALLA symptom man kan ha utan att vara gravid!!!! (till och med ett positivt graviditetstest) SÅ skall bara sluta leta symptom nu och se efter utebliven mens istället!! Bebisen får bestämma när det är dags!! Men jag verkligen önskar att jag slipper gå höggravid under sommaren.... Ville verkligen ha ett Januaribarn.... men men...ååååhhh...... vad jag önskar av hela mitt modershjärta...Gråter

• Gosat

Jag har doftfria vita gryniga flytningar. Haft det i ca 4-5 dagar. Har BIM på onsdag. Men den har alltid varit 5-6 dagar för tidigt efter det att jag va inne på en titthålsoperation. Men nu har jag ingen känning av att den är på väg. Känner mig öm i magen och bröst.

Vad tror ni ?

Svar på tråden vita flytningar samt vita, gryniga flytningar innan BIM = Graviditetssymptom??