• Emma2005

Min dotter älskar att sjunga, så jag funderar på att låta henne gå och sjung i en kör eller något sådan, men vet inte var jag hittar det

Är det någon som vet var jag sak lefta efter, Göreborg/Mölndals området

• Svar på tråden Min dotter älskar att sjunga, så jag funderar på att låta henne gå och sjung i en kör eller något sådan, men vet inte var jag hittar det
  • Silverkatten06

Hur gammal är hon?

• K med lilla E

Vi är inte ett dugg kyrkliga av oss men min tjej har sjungit i kör i missionskyrkan. Hon fyller 6 nu o har slutat men hon var 4 när hon började och det var nog minimiåldern.

• Emma2005

ok, hur är sångerna då, är det vanliga sånger eller är der kyrkliga sånger?

• K med lilla E
    Emma2005 skrev 2010-07-09 10:00:03 följande:
    ok, hur är sångerna då, är det vanliga sånger eller är der kyrkliga sånger?
    Haha, både och faktiskt. Jag var lite skeptisk till jesussångerna i början men eftersom min flicka inte fattar ett jota av själva det kristliga så brydde jag mig inte om det, det som var bra med den kören var att den var så bra organiserad, det var så himla gulliga tjejer som höll i kören så jag struntade i att det var en och annan jesussång.
  • K med lilla E

Lycka till! Det är väldigt kul när man hör de små sjunga med sina små späda stämmor och när man sedan hör dem uppträda, man blir alldeles gråtig!! Hoppas du hittar något bra!

Svar på tråden Min dotter älskar att sjunga, så jag funderar på att låta henne gå och sjung i en kör eller något sådan, men vet inte var jag hittar det