Förälder med adhd!? Hjälp!!
Ni som har adhd som förlder, hur får ni allt att funka? jag ahr sån ångset för jag knner mig som världens sämsta förälder som inte fattar konsekvenser av han beteende, som inte klickar saker som för andra är självklara, lider verkligen av de. är ensamstående och har en sambo med tre egna barn plus atty jag är bara 21 år. jag lecver i ett kaos med mig själv. vad har man för rättigheter till hjälp etc när man ahr fått sin diagnos från kommunen och sånt? Tups råd och hjälp!!! Sen ni som har barn med adhd, hur märkte ni de? när? vilken ålder? ångest för att min son ska drabbas av samma öde som jag :( Hjälp!
Sen att få ens närstående att förstå att amn faktiskt har en funktionsnedsättning, ja men förvirrad är ju alla iböland, ja men glömmer sakler gör ju alla. det är ju inget konstogt med de. Etc, någon mer som knner igen siog att närstående inte förtsår vad de handlar om. Hur dåligt man mår av de, konflikter som faktriuskt iuppstår pga mitt handikapp, för jag känner verkligen att de är ett handikapp i min tillbaro. Hjälp snälla ni sonm sitter i samma sits,!