• Mirix

Regnbågsträffar under Pride - schema!

hej!

Förra Pride styrde vi upp träffar varje dag under Priden och det gör vi gärna igen!

Då skrev jag ihop ett schema med dagar tider och platser. (alla som ville skrev in sig i schemat så att man viste om det skulle komma nån.) Det ordnas ju endel grejer från Pridens sida oxå som jagförhållde mig till.

I år orkar jag bara inte göra det så snälla ta tag i det så vi kan ses igen!

Kram/Mirjam

• Svar på tråden Regnbågsträffar under Pride - schema!
  • ruccolas

nä. det blir nog inga svårigheter att hitta varandra i Högalidskyrkan och presentationen där skall väl inte vara några problemas.

rucolla här! :P

• Mirix

Hej hej!

Har alla varit på ÖF nu, känns som jag missat totalt vem som e vem!
    Det e iaf. vi som har MIra, regnbågshjälten ;-P

Vi kommer dit i morgon oxå och så satsar jag o MIra på att gå i paraden. Frun med magen får dispens och ska tita på.

OM det blir OK väder så tänkte vi h picknick utanför parken efter paraden. Vi gissar att vi hittar varandra då de bli många vagnarpå samma ställe.

• Kronärtskocka

Har nog fått koll på vilka en del var, men inte alla. Trodde att vi skulle komma imorgon med men vi ska nog våga chansa på att lyckas lyssna på lite föreläsningar på Pride House istället. Efter paraden hänger vi gärna med på picknick om vädret tillåter och det finns ork kvar.

/S o A med nyfikna A som verkade tycka mycket om kvinnan som höll i sångstuden.

• catpower

är det fler som ska till öf imorgon fredag? hörde att det mest var heteros idag? undrar om det är värt... är det kl 11.00 som gäller? vore kul att träffas. vi har en 3,5 års och en 3,5 månaders.

• Mirix

catpower skrev 2010-07-29 20:13:09 följande:
    är det fler som ska till öf imorgon fredag? hörde att det mest var heteros idag? undrar om det är värt... är det kl 11.00 som gäller? vore kul att träffas. vi har en 3,5 års och en 3,5 månaders.

*skrattar* tja om den som sa det till dig tagit sig friheten och bestämt sexualitet på barnen, så kanske det stämmer. fast ändå.. var det inte fler föräldrar än barn? För då var det ju fler ickeheterosexuella..

• long distance runner

Catpower: Undrar om den som sa det verkligen var på rätt öf? Fast det är klart. Vi pratade ju inte så mycket om vilka folk ligger med... 

• mikalala

catpower: vi ska dit imorgon, i onsdags var vi där och ingen som vi träffade på outade sig som hetero då, det var inte en enda man där (i vuxen ålder) ens...

• Tussebus

Vart kommer Regnbågsfamiljers tåg hålla hus imorgon i tanto? Nån som vet?

• Mirix

vi ska gå melln kurdiska HBT personer och funktionshindrad HBT personer. Faktiskt inte sist i år!
    Jag tänkte ha en bandspelare med barnmusik, under vagnen. Dessvärre kan jag inte bidra med några normbytande toner...

• Tussebus

Vart i tanto hittar man regnbågsfamiljer om man vill gå med hela vägen från början?

• Mirix

det har jag ingen aning om tyvärr men kom igod tid o börja leta! 

• Tussebus
    Mirix skrev 2010-07-30 18:36:24 följande:
    det har jag ingen aning om tyvärr men kom igod tid o börja leta! 
    hahah det kanske vi ska Tack för tipset ;)
  • Mirix

jag vet inte hur jag ska göra imorgon. Min fru orkar ju inte gå och om det tar så många timmar att gåi araden så vill jag inte tvinga Mira att itta i vagnen flera timmar före paraden, ara för att hitta rätt placerin!

• ruccolas
    Tussebus skrev 2010-07-30 18:27:34 följande:
    Vart i tanto hittar man regnbågsfamiljer om man vill gå med hela vägen från början?
    alltså man får väl kolla efter banderollen regnbågsfamiljer samt 1000 barnvagnar! :P
  • Apolline
    Mirix skrev 2010-07-29 19:21:08 följande:
    Hej hej!

Har alla varit på ÖF nu, känns som jag missat totalt vem som e vem!
    Det e iaf. vi som har MIra, regnbågshjälten ;-P
    Åh var det eran härliga tjej!? Grattis! Och coola kläder.
  • Mirix

Visst var Mira snygg <3

Roligt att träffa så många, varför gör vi inte det oftare??

Svar på tråden Regnbågsträffar under Pride - schema!