• Luni

Vilka donatorer har ni valt till era små stjärnor?

Jag tycker att det pratas alldeles för lite om vilka donatorer som man valt och om man valt öppen eller anonym donator. Varför är det så? Jag tycker det skulle vara väldigt intresant att få veta vilka donatorer som är donator till just era barn och varför vi valde just dem och från var?.. Kanske får vi veta att det är det någon speciell som är "poppis" bland dem.

Alla vi som har använt donatorer vet att bara för att det är samma donator så är de endast halvsyskon  i generna och inget annat. Det kommer aldrig att pratas om halvsyskon i vår familj iallafall.  Så varför vara rädd att berätta. Jag tycker det kan vara lite roligt att se och veta om man har samma donator som någon annan och om det finns många barn i sverige, danmark efter samma.. Så därför undrar jag: vilka donatorer har ni valt till era små födda/kommande stjärnor?

• Svar på tråden Vilka donatorer har ni valt till era små stjärnor?
  • the W family

jag har inte så mycket att tillägga tror jag ;)

Vi valde anonym donator från storkklinik i danmark så vi vet inte mer än "våra önskemål" (blåögd, ca 1,70cm, mörkhårig)

våran son är nu 11v, det var jag som bar honom o ja, han är riktigt lik mig när jag var liten :)

Svar på tråden Vilka donatorer har ni valt till era små stjärnor?