Någon ung mamma ifrån Skåne?
Hej!
Jag är en mamma på 18 år, boende i Skåne.
Har då inga vänner med barn och söker därför någon som hade velat hitta på kul saker med barnen.
Promenader m.m..
Hej!
Jag är en mamma på 18 år, boende i Skåne.
Har då inga vänner med barn och söker därför någon som hade velat hitta på kul saker med barnen.
Promenader m.m..
Tjoho här e en varannan vecka pappa med sin son som fyller 3 i januari, skulle vara sjukt trevligt att träffa andra som har barn då dem flesta av mina vänner heller itne har barn.
Bor söder om malmö
kramar
Oliviamamma10
Vi kan ta någon annan dag om du vill? (men helst inte onsdag).
Vad roligt att vi börjar bli en del nu här i tråden! Välkommen Trollet85 och Ruudan!
Tackar
Loijsen : Måndag passar mig bra annars, så nästa måndag går bra för mig om du kan då och vill vänta tills dess? =)
Ja, välkommen Ruudan & Trollet85! Hade ni kanske också velat hänga med och träffas?
Vad roligt med en kille i tråden också =)
KRAMAR!
Oliviamamma10
Jodå nästa måndag går bra:)
Va bra! Vart hade passat dig bäst att ses?
Kram
Fy hade totalt glömt bort att svara i tråden!
Vart ses du helst själv? Det vanligaste (men börjar bli lite tråkigt) är ju stan
Hoppas nu du hinner se detta!
Jag är 21 år & har en son på 10 månader & vi bor i trelleborg :)
Jag kanske är förgammal här, är född 85, men jag slänger in mig ändå!
Bor i Malmö och har en son på 3,5 år. Han funkar bra ihop med både större och mindre barn.
Jag har lättast att ses på helger samt fredagar efter kl 14 p.g.a. skola.
26 år =) bor i malmö med två pojkar 5-8 år gamla=) vill åxå cvara med ti tråååden=))
Hejhopp en ung mamma till här..:) Bor i trelleborg och har en son på snart 6mån.:D Hänger gärna också med tråden!
kul man är ett par här=))
okaj=) till helgen kan jag tyvärr inte0=))
Det är lugnt! Man kanske kan samordna någon annan träff i denna tråden?
Är ganska ny här så jag har ingen direkt koll på hur många som bor runt omkring Malmö!
Nästa vecka, malmö? Någon som är "på"?