man med bh
Är det OK för en kille att använda BH
Är det OK för en kille att använda BH
Ja, det är väl klart det är - vare sig det är för att han behöver det eller för att han tycker om det!
Jag tycker att den där smyggraden av transande (typ kvinnounderkläder under kostymen) är jäkligt läckert och eggande.
Ja varför skulle det inte vara ok?
Inte speciellt snyggt eller sexigt men ändå
Men kraven på stil och klass är detsamma som för kvinnor. Alltså inget junk från HM.
folk får gå i vad som helst för min del.men min gubbe kommer ingen bh på;)
Haha - jag har svårt att tänka mig min nuvarande karl i drag oxå men mitt ex var en riktig pudding i stayups!
Ska man ha en åtsittande t shirt eller löst sittande skjorta över.
En bygel bh med spets
Skjorta är ALLTID snyggare än tshirt! Oavsett vad man har under.
Öh, ja..? Var det en fråga?
Vi har visst kapat tråden.
Skickar med några såna här som ni kan klistra in i mina inlägg i tråden där jag kan ha missat att skriva det själv.
Hjälper det att återknyta till tråden om jag inflikar att jag ALLTID har bh under min ostrukna skjorta?
*slutar vara OT nu*
Menar Du om en man skulle behöva ha BH på grund av övervikt eller nån sorts hormonpåverkan som gör att han har utvecklat bröst?
I båda fallen NEJ! En man som är så överviktig att han har bröst är OSEXIG. En man som utvecklat bröst p gr av hormonfel, är det väl synd om, men NEJ, tack.
Om Du menar en fullt normalviktig och frisk man som vill ha BH, så blir mitt svar återigen NEJ! Gillar inte män som på minsta sätt vill vara feminina.