• Witchy

Sova i olika sängar på semester!!??

E mest irriterad o sitter här i husbilen med datorn i knät i myggorna som surrar o så släckt förutom datorn.
    E på en veckas husbils semester med, vad d ska föreställe iaf, min pojkvän o hans dotter på 6 år o min son på 3 år.

Precis när sommaren började bestämde vi att vi skulle försöka igen efter vi(han) gjort slut 2-3 ggr på 6 månader. Vi tänkte att vi akn få mkt egen tid under sommaren utan barn o bara vara vi två. Allt har gått bra någolunda iaf men nu till kvällens o föregående kvälls problem.

Hans dotter ville sova med honom, helt ok tänker jag, vi lägger ju henne i barnens säng när hon somnat o vi vuxna får sova tillsammans. Så jag lägger min son o han somnar rätt snabbt, men min pojkvän verkar ha somnat oxå. Jag går upp o plockar in saker utifrån o stampar o har mig för jag e redan irriterad sen tidigare oxå :( men ingen reaktion. Så inatt låg jag i en säng med min son, skavfötters annars får man inte plats, och jag kan inte ligga raklång utan får ligga i fosterställning elle med ben utanför, inte bekvämt o JÄVLIGT irriterad o gråter mig till slut till sömns.

Tänkte sen att händer detta igen så blir jag fly förbannad, jag har fixat denna semester o hyrt husbilen av grannen o fixat o donat med biljetter hit o dit. Nu ikväll så la jag min son i barnens säng för han blev trött först. Jag hör att hon säger att hon ska sova med pappa i vår säng. Han säger nej d går inte. Sen går dom ut, jag antar för att jag lättare ska lägga min son ifred. Sen kommer dom in igen o han fixar fram vår säng o flickan kolla på film, sen lägger dom sig i den sängen. Min son somnar o jag hämtar en tidining att läsa tills hon somnat. Sen hör jag min pojkvän säga att om 2 min stänger han av filmen. Sen säger han till mig att flytta på mig så han kan lägga henne i denna säng jag nu sitter i o skriver detta. Men flickan vaknar när han flyttar henne o hon ska sova i andra sängen, han säger ok o nu ligger dom där. Jag har hunnit kolla facebook, min mail sen flera dagar o läst flera olika inlägg här på fl. O nu sitter jag här i mörkret vill inte gråta igen ikväll, vill egentligen bara gå o säga till honom att ska du sova med din dotter så får ni sova i den lilla sängen o jag o min son i den stora. Tänker inte ligga så här en natt till!!!!

Vill egentligen bara sitta såhär hela natten med datorn i knät ända tills imorn bitti när han vaknar så får han se.
    Det har hänt mkt annat oxå som jag e irriterad på o jag vet jag öppnar inte käften tillräckligt ofta utan jag surar i d tysta, häromdan erkände han på kvällen att han hade vart rädd för mig för han såg hur förbannad jag var.

Så nån som har tips elle nån jag kan sova hos o lämna kidsen me honom haha, hade vi haft husvagn hade jag redan dragit!!!!

• Svar på tråden Sova i olika sängar på semester!!??
  • Dr Mupp

Men det är väl inte svårare än att du lyfter över flickan till den andra sängen.

• studentbruttan29

Vad vill du då?

Sova, eller ha sex i gemensam säng?

Sluta vara småunge nu och lägg ungarna i samma säng, klä av dig näck o säg till mannen att nu ska ni ligga i samma säng och ha det bra - punkt slut.

Svar på tråden Sova i olika sängar på semester!!??