Era barn som fått blöjeksem, av vilken blöja var det?
Halloj i värmen!
Jag undrar just vilka blöjor era barn reagerat på och fått blöjeksem av. Jag förstår att det är väldigt individuellt, men det kanske skulle kunna upp en röd tråd...
Halloj i värmen!
Jag undrar just vilka blöjor era barn reagerat på och fått blöjeksem av. Jag förstår att det är väldigt individuellt, men det kanske skulle kunna upp en röd tråd...
Alla pampersblöjor, dock inte de minsta storlekarna han hade när han var bebis.
Pampers funkade inte här.
Pampers Active fit ( de lila paketen) har båda mina barn reagerat på.
Men pampers baby-dry och easy up har fungerat alldeles utmärkt.
Libero...Hemskt va han vart skinnflådd...stackaren
Blev jätteröd och fick svamp av Pampers.
pampers, willys, lidl. har nog testat nån mer'
som tur är så fungerar libero annars hade vi fått köra med tygblöjor
Libero, Huggies och Icas egna.
Pampers New Baby har gett min pojk hemska utslag med blåser :( Synd för de håller tätt så bra!
Libero o pampers har vår tös reagerat på, just nu funkar bara majsblöjorna från Nature care, o dom läcker vig benen för det mesta... Suck! Jag hoppas det bara var tillfälligt pga att lillan vart förkyld...
Sonen reagerade på pampers då han var ca 10mån, men bara tillfälligt då..
libero blöjor har dottern reagerat på. Har provat i flera omgångar om det var tillfälighet, men hon blir röd direkt.
Vi använder endast pampers nu.
Min dotter fick förr mycket röda rodnader på gumpen , istället för att byta blöjsort började jag smörja in gumpen med lotion efter varje tvätt .. och det fungerade .. nu behöver jag inte smörja varje gång men så fort jag ser lite rött så smörjer jag!
Alla förutom Pampers Active Fit ger dottern utslag. Sonen däremot kunde endast använda Libero.