Lång ansökan, blir detta bra? Jobbar som lokalvårdare..
Jag arbetar på .... som lokalvårdare. ..... är en stor fabrik som bakar bröd och kaffebröd.
Mitt arbete innebär att städa i .....fabriker, kontorslokaler, omklädningsrum med toaletter, en stor firma med verkstad som heter ....... som servar ........ maskiner,
och ........, där man tillverkar allt mjöl inför bakningen.
Måndag, onsdag, torsdag och fredag har jag samma arbetsuppgifter och jobbar då från klockan 12-20.
På tisdagar så täcker jag upp för annan personal som då har sin lediga dag, vi jobbar 1 lördag i månaden,
och då kan mina arbetstider variera allt från klockan 5-13 till 14-22. Detta är en stor omställning för kroppen då det endast gäller en dag och man inte kan komma in
i någon direkt dygnsrytm.
En vanlig dag på mitt arbetsområde innebär för mig att jag plockar med mig all städutrustning och material jag behöver från vårat lager och bär över det till
mitt städområde som ligger på en annan plats ca 250 m därifrån.
Jag börjar med att städa flera stora omklädningsrum med många tillhörande toaletter och duschar. Det blir många tunga lyft med vattenspannar eftersom det är grovt smutsigt och vattnet behöver bytas ut väldigt ofta.
I gång i veckan ska dessa duschar skrubbas ordentligt och avkalkas och det är väldigt besvärligt att skura väggar från topp till tå när man inte kan böja sig ordentligt. Samma sak när man ska städa toaletterna och under handfat.
Jag har flera stora mattor som ska dammsugas och dom är på olika våningar så jag får släpa med mig dammsugaren i flera trappor.
Jag går ner för en smal brandtrappa och städar i en stor verkstad där det är truckar av olika slag som far omkring.
Efter detta så städar jag i ett kök och 2 stora matsalar för ca 60 personer vardera. Torkar av alla bord och köksbänkar och ställer upp alla tunga stolar på borden så jag kan komma