• teeny 83

någon som förstorat brösten hos elisabeth gudmundsdottir art clinic gbg?

Jag har "nästan" bestämt mig för att min kirurg får bli Elisabeth Gudmundsdottir. Jag har dock inte sett några bilder på bröst gjorda av henne, så skulle bli superglad om någon vill maila mig bilder på bröst hon gjort!

Jag har inte kommit över nåt negativt om henne på forumen om plastikkirurgi, bara vänliga ord, men vill gärna höra mer! Jag vill lägga implantaten över bröstmuskeln, så särskilt intressant skulle det såklart vara om någon har just opats av henne och lagt framför! =)

Någon som gjort framförbröst på Art Clinic hos någon annan kirurg?

Hoppas på svar! =)

• Svar på tråden någon som förstorat brösten hos elisabeth gudmundsdottir art clinic gbg?
  • Girly

Hej! Jag har opererat mig hos henne och är tyvärr väldigt väldigt missnöjd. Jag fick ett jättestor ärr under bröstet och hon sydde katastrof. Hon tar inget ansvar för det och skyller allt på mig. Jag har kontaktat förra kirurger och alla säger att det inte går att ta bort ärret. Jag är förstörd för livet!!!!!! Undvik den här personen,,, om ni inte vill bli som mig!!! :(((

• Ditte

Jeg har prøvet Elisabeth Gudmundsdottir 2012 i Danmark. Jeg stod med 2 store grimme ar. Hun kunne heller ikke finde ud af at korreagere dem. Det er først nu her i 2015 at hendes kollega på Aleris Hamlet har fået lavet det pænt. Jeg har i alt været igennem  4 operationer for at få det pænt. Hun arbejder ikke i danmark mere. Brug hende IKKE

Svar på tråden någon som förstorat brösten hos elisabeth gudmundsdottir art clinic gbg?