• vackert udda

    tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

    Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

    Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

    Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

    Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 


    ♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • Titiou
    AuntArctica skrev 2014-03-05 21:23:32 följande:
    Jag är uppvuxen i Alvesta :) Kalmar är en trevlig stad. Saknar du den ibland?
    Ja jag åker dit med jämna mellanrum eftersom jag har mina föräldrar där :) Jo det är fint att bo vid havet, saknar det en del...  Alvesta har jag aldrig varit i, bara åkt förbi med tåg
  • Titiou
    mammanJ skrev 2014-03-06 11:52:10 följande:
    Kalmar!
    Nä? är du också därifrån :) Hur länge har du bott i skåne då?
  • AuntArctica
    Titiou skrev 2014-03-07 19:00:19 följande:
    Ja jag åker dit med jämna mellanrum eftersom jag har mina föräldrar där :) Jo det är fint att bo vid havet, saknar det en del...  Alvesta har jag aldrig varit i, bara åkt förbi med tåg
    Det förstår jag att du saknar. Själv har jag ju kommit betydligt närmare havet nu så jag känner mig nöjd :D Haha, ja, det är så det brukar låta om Alvesta. Brukar säga att det bästa med stället är att det är så enkelt att ta sig därifrån ;)
  • rockbrud82

    Hej alla! Hoppas att ni haft en trevlig helg! Idag ska jag gå på babycafe. Det är måndag em och onsdag fm. Fast på måndagar kommer det typ bara tre stycken så de e inte så kul då. Men jag ska försöka va positiv haha. Nån som vill bli vänner på fb?

  • WickedyWitch

    Hellu!
    Hade jättegärna velat träffa andra med barn. Har min son varannan vecka (varannan hos sin pappa) och han är precis fyllda 2 år! Tyvärr har de få vänner jag har med barn sällan tid att ses eller att vi jobbar om varandra.
    Om någon har tid över på eftermiddagar att träffas med ungarna så hojta gärna till :))

  • Titiou
    mammanJ skrev 2014-04-01 11:46:25 följande:
    Titiou! Flyttade till Skåne 2005. Du då?
    2012 flyttade vi hit!
  • knivskrik

    Nu är allt klart och kontrakt skrivet, i slutet av juni flyttar vi till en nyrenoverad lägenhet på Olympia i Helsingborg! :)


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • jwrga

    Hej, jag bor utanför Landskrona och skulle gärna träffa lite nya tjejkompisar! Hade varit jättekul med någon som har barn då jag har en 2 åring och väntar andra barnet i oktober. 

  • Utbrytarkonst

    Hej jag söker nya vänner, bor i Hässleholm men befinner mig ofta i Kristianstad och även i Lund/Malmö. Spelar ingen roll vart i Skåne, ser det inte som något hinder då jag inte har något emot att resa direkt. Har ett barn på 3 år och en på 4 månader. Skriv gärna :)

  • Utbrytarkonst
    jwrga skrev 2014-04-17 14:40:50 följande:

    Hej, jag bor utanför Landskrona och skulle gärna träffa lite nya tjejkompisar! Hade varit jättekul med någon som har barn då jag har en 2 åring och väntar andra barnet i oktober. 


    Hej, jag bor i Hässleholm för tillfället, har vem 3 åring och en fyramånaders, hur gammal är du?:)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!