• RiNan

Vi från Västerås som tycker om att umgås :)

Detta är en ny tråd. Eller en positiv fortsättningstråd kanske man kan säga

Vi är ett gäng glada västeråsare som hittat varandra genom en annan tråd här på familjeliv. Vi försöker träffas för att fika och umgås lite nu och då, vissa av oss har varit på kryssning medan andra av oss har varit ute och gjort staden osäker någon kväll lite nu och då. Har även hänt lite tjejmiddagar. En del har ett barn, en del har fler, en del har inga barn och andra har djur - alla är lika välkomna!

Nya ansikten är bara roligt så tveka inte att skriva ett inlägg eller femtio!

Nu är det bara att invänta att folk hittar hit

• Svar på tråden Vi från Västerås som tycker om att umgås :)
  • Majuuu
    Kanejl skrev 2013-04-19 12:41:26 följande:
    Här händer det grejer. Jag har fått nacklåsning och har blivit sjukskriven. Besöker en sjukgymnast idag och hoppas på att komma i form snart!

Sen plockas vi ut i strejk vecka 18 (om vi inte får som vi vill) Så jag kommer nog inte att jobba på i alla fall 2 veckor. 
    Så fika passar bra för mig just nu! Dock får jag inte köra bil då mina tabletter är fd "röd triangel"-tabletter ( mot smärtan i nacken)
    Så bjuda på fika i Surahammar någon dag kan gå bra för er som ids ta er hit! Barn är tillåtna då jag har egna! :-P Samt att hund finns.

Aj, det lät inge bra. Obestämd Men bra att du fick gå till sjukgymnast, håller tummarna att det var en bra sådan.

Jag behöver bara byta däck på bilen innan jag kan köra (även om pappa säger att det är bara säga att jag precis varit i fjällen så kan dom inte bötfälla Oskyldig). Lillisen har blivit hundrädd igen, men vet inte om det är för hon blev rädd när hon skulle gå ut ur lägenheten precis när grannen skulle ut med sina hundar, så nu vågar hon knappt öppna dörren själv och har börjat gömma sig bakom mig när det kommer en hund. Obestämd
  • Ms H
    Här händer det grejer. Jag har fått nacklåsning och har blivit sjukskriven. Besöker en sjukgymnast idag och hoppas på att komma i form snart!

Sen plockas vi ut i strejk vecka 18 (om vi inte får som vi vill) Så jag kommer nog inte att jobba på i alla fall 2 veckor. 
    Så fika passar bra för mig just nu! Dock får jag inte köra bil då mina tabletter är fd "röd triangel"-tabletter ( mot smärtan i nacken)
    Så bjuda på fika i Surahammar någon dag kan gå bra för er som ids ta er hit! Barn är tillåtna då jag har egna! :-P Samt att hund finns.

Låter trevligt, men jag har relatvt lite tid ledig, så det beror på när.
  • Ms H
    Majuuu skrev 2013-04-19 20:34:40 följande:
    Kom fram till att det är ju då det är valborgsmässoafton, men man borde väl kunna fika då iaf. Tungan ute

Finns det dagar när man INTE kan fika? Solig
  • LokesMammi

Jag kan inte ta mig ut dit och sonen tål inte pälsdjur! (inte jag heller =))
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Majuuu
    Ms H skrev 2013-04-19 21:23:20 följande:

Finns det dagar när man INTE kan fika? Solig
    Nej det finns det väl inte. Tänkte mest att folk kanske har nå planer då. Men dethär är ju inte Uppsala (som tur är) så hela staden blir ju inte obrukbar under den dagen. Tyst
  • Kanejl

Just nu mår jag så dåligt pga nacken, så jag har svårt att planera nåt då det kan slå till utan förvarning. Har lyckats jobba 1/2 dag på en vecka.

Men jag vill ses snart!

• Ms H

Då tycker jag att du ska vila ett tag till!

Men vi kan kanske bestämma ett datum om typ två veckor? Om vi börjar med när, så kan vi ta plats sen när vi vet vilka som vill och kan.

• Majuuu
    Ms H skrev 2013-04-28 14:54:59 följande:
    Då tycker jag att du ska vila ett tag till!

Men vi kan kanske bestämma ett datum om typ två veckor? Om vi börjar med när, så kan vi ta plats sen när vi vet vilka som vill och kan.
  • Ia93

Hej är tråden fortfarande aktiv? Är jätte intresserad av att träffa nya människor i Västerås :). Jag är 21 år kvinna med sambo och inga barn. Vill gärna hitta någon med gym kort på world class som jag kan träna med :). Kram

• Ms H
    Ia93 skrev 2014-04-07 11:18:11 följande:
    Hej är tråden fortfarande aktiv? Är jätte intresserad av att träffa nya människor i Västerås :). Jag är 21 år kvinna med sambo och inga barn. Vill gärna hitta någon med gym kort på world class som jag kan träna med :). Kram

Nja, det är ett år sen nån skrev här senast. Men du får jättegärna dra igång den igen! Jag är helt klart öppen för fler fikaträffar.

Berätta lite mer om dig själv!

Jag är 35, ensamstående och utan barn. Tränar på Apalby, så jag får passa gällande träningssällskap på World class.

Svar på tråden Vi från Västerås som tycker om att umgås :)