Orkar snart inte med mig själv=(!
I min vardag så innebär det MASSA måsten hela tiden, måste göra de...måste göra de o.s.v. Jag sätter upp för höga mål hela tiden. Vill vara den bästa mamman, vill ha fint runt mig hela tiden, blir sur om karln inte gör som jag säger, har 100000 saker varje dag som "måste" göras. Kan verkligen inte sitta ner i 5 sekunder! Saken är att jag skäller på karln att han inte gör något om dagarna fast att han gör massor...men inte när jag vill!
Jag gör mig själv så stressad och det går ut över familjen hela tiden . Försöker tänka på att ta det lugnt och bara sitta ner och känna harmonin, men det lyckas sällan. Efter 5 sek så är jag uppe ur soffan igen och gör någonting. Varför kan jag inte slappna av bara? Det ska HELA tiden hända något. Mitt tålamod med sonen är inte bra och jag blir ofta jätte grinig mot honom om han gnäller, sen går jag i väg och gråter för att jag va sur mot honom istället för att bete mig vuxet.
Har nu börjat få jätte ont i rygg, nacke, axlar och käke...sover dåligt och är konstant jätte trött.
Usch, är det nån som känner igen sig? Eller är jag helt ensam om att vara sån här? Vad ska jag göra? Hur ska jag tänka? Blää !
/Sandra