• Mammas V

    Jag blir faktiskt arg när de ska gå så förbannat fort!

    Idag är de första dagen jag hört om detta.
    Blöjfria bäbisar.

    Jag blir faktiskt riktigt arg, föräldrar som klagar att de fortfarande kommer kiss och bajs i blöjan fast de är  några månader gamla.
    Varför måste de gå så fort?
    Varför får aldrig barn vara barn längre.

    GAH

  • Svar på tråden Jag blir faktiskt arg när de ska gå så förbannat fort!
  • Maggis
    Mirva skrev 2010-08-12 12:04:43 följande:
    Asia1 skrev 2010-08-12 09:27:49 följande:
    va? pratar inte du med ditt barn någon annan stans än vid skötbordet? hur går det till?
    Eftersom det var en så liten tråd tog jag för givet att ni läst mitt tidigare inlägg.
    Man ska aldrig ta något för givet här inne.
    //Maggis
  • Asia1
    Mirva skrev 2010-08-12 12:04:43 följande:
    Asia1 skrev 2010-08-12 09:27:49 följande:
    va? pratar inte du med ditt barn någon annan stans än vid skötbordet? hur går det till?
    Eftersom det var en så liten tråd tog jag för givet att ni läst mitt tidigare inlägg.
    jaha? vaddå? får inte jag ställa samma fråga?
  • Mirva
    Maggis skrev 2010-08-12 12:10:18 följande:
    Man ska aldrig ta något för givet här inne.
    Sedan så tänkte jag att ingen skulle väl tro att man skulle försöka sig på EC om man hade de märkliga åsikternaFlört
  • Mirva
    Asia1 skrev 2010-08-12 12:14:56 följande:
    jaha? vaddå? får inte jag ställa samma fråga?
    Eh? Nu förstår jag inte.
  • Asia1
    Mirva skrev 2010-08-12 12:34:07 följande:
    Eh? Nu förstår jag inte.
    jag känner mig förvirrad!
  • Asia1
    Asia1 skrev 2010-08-12 12:34:58 följande:
    jag känner mig förvirrad!
    jo nu är jag med!  Jag blandade ihop nicken!

    så jag ställer min fråga igen och hoppas på svart.

    kommunicerade du bara med ditt barn vid skötbordet?
  • Mirva
    Asia1 skrev 2010-08-12 12:37:31 följande:
    jo nu är jag med!  Jag blandade ihop nicken!

    så jag ställer min fråga igen och hoppas på svart.

    kommunicerade du bara med ditt barn vid skötbordet?
    Då hänvisar jag återigen till mitt tidigare inlägg i tråden, för att göra det enklare att hitta nr 18.
  • Asia1
    Mirva skrev 2010-08-12 12:40:38 följande:
    Då hänvisar jag återigen till mitt tidigare inlägg i tråden, för att göra det enklare att hitta nr 18.
    nu är jag ännu mer förvirrad. först är du FÖR ec och sedan EMOT? eller missar jag något? helt ärligt! är det min amningshjärna som inte hänger med?
  • Mirva
    Asia1 skrev 2010-08-12 13:05:43 följande:
    nu är jag ännu mer förvirrad. först är du FÖR ec och sedan EMOT? eller missar jag något? helt ärligt! är det min amningshjärna som inte hänger med?
    Nej, jag är verkligen inte emot EC, tvärtom! Som Vittra antog så var jag sarkastisk. Därför hänvisade jag till mitt tidigare inlägg. Vem skulle ens försöka sig på EC om man hade de märkliga åsikterna att kommunikationen vid blöjbytena är så viktigFlörtFast när man läser Liberos och Pampers broschyrer och reklam så kan man lätt få för sig sådant, därav kanske trådstartens tillblivelse?
  • Asia1
    Mirva skrev 2010-08-12 13:22:00 följande:
    Nej, jag är verkligen inte emot EC, tvärtom! Som Vittra antog så var jag sarkastisk. Därför hänvisade jag till mitt tidigare inlägg. Vem skulle ens försöka sig på EC om man hade de märkliga åsikterna att kommunikationen vid blöjbytena är så viktigFlörtFast när man läser Liberos och Pampers broschyrer och reklam så kan man lätt få för sig sådant, därav kanske trådstartens tillblivelse?
    jaha! *skratt*! jag fattade ingenting! tack för förtydlingen!
  • Maggis
    Man ska aldrig ta något för givet här inne.
    Sedan så tänkte jag att ingen skulle väl tro att man skulle försöka sig på EC om man hade de märkliga åsikternaFlört
    Hade jag läst ditt första inlägg så hade jag nog tagit det som ett skämt, absolut. Men jag var ju knappast ensam om att reagera som jag gjorde så det ironiska gick helt klart inte fram riktigt så tydligt. Men skit samma; jag är bara jätteglad över att du inte hyser sådana knasiga åsikter eftersom jag alltid uppfattat dig som en klok människa. Och stort grattis till dina tvillingar!
    //Maggis
  • Pocahontas

    Idag kissade vi i buskarna i innerstan. Försökte på en parkering först, men där ville hon inte, det var väl fel stämning.

  • Mirva
    Maggis skrev 2010-08-12 14:28:01 följande:
    Hade jag läst ditt första inlägg så hade jag nog tagit det som ett skämt, absolut. Men jag var ju knappast ensam om att reagera som jag gjorde så det ironiska gick helt klart inte fram riktigt så tydligt. Men skit samma; jag är bara jätteglad över att du inte hyser sådana knasiga åsikter eftersom jag alltid uppfattat dig som en klok människa. Och stort grattis till dina tvillingar!
    Tackar tackar. Klok vete sjutton. Ja människor kan ju vara hur tokiga som helst, så varför skulle de inte kunna vara EC-anhängare och sedan göra en helomvändning och tycka att blöjbytesstunderna är bland det viktigaste i barnens första två levnadsår. Vilket det ju ärFlört
  • Maggis
    Mirva skrev 2010-08-13 00:25:31 följande:
    Tackar tackar. Klok vete sjutton. Ja människor kan ju vara hur tokiga som helst, så varför skulle de inte kunna vara EC-anhängare och sedan göra en helomvändning och tycka att blöjbytesstunderna är bland det viktigaste i barnens första två levnadsår. Vilket det ju ärFlört
    //Maggis
Svar på tråden Jag blir faktiskt arg när de ska gå så förbannat fort!