• Anonym

Lesbiska/bisexuella kvinnor, bryr ni er om blygdläpparnas storlek?

Som rubriken lyder? Gör ni det? Jag har rätt stora och ska eventuellt ha min första erfarenhet med en kvinna. Är lite orolig...

• Svar på tråden Lesbiska/bisexuella kvinnor, bryr ni er om blygdläpparnas storlek?
  • multivitaminjuice

Nu är jag inte lesbisk men.. det är väl olika från person till person precis som med heteromän.

Oroa dig mindre och ha mera kul. Jag menar visst finns det folk både kvinnor och män, hetero som homo eller bi som föredrar ett visst typ av utseende på sin partner. Men dom flesta sexuellt aktiva är väl ändå medvetna om att alla ser olika ut och att man inte alltid får det man gillar mest. Är man någorlunda bra uppfostrad och socialt kompetent så säger man inget om det. Har du tur så kanske hon tillochmed föredrar ditt utseende.

Ha det så skoj!

• Anonym (bikvinnan)

Anonym nej varför skulle man det är något man ska ha roligt med och njuta av
    Vi säker en jag och min sambo men vi måste bara få tag på någon oxå

• Anonym

Skönt att höra nu är de inte jättestora men de hänger utanför de yttre.

• Anonym

Stora som små blygdläppar är lika fint, alla ser vi olika ut. Tuta o körGlad

• studentbruttan29

Jag är dock lite kräsen..vill inte ha fladdrande saker i min mun..vill ha en liten mus.  Men jag tror inte många bryr sig ärligt talat.

• Anonym
    studentbruttan29 skrev 2010-07-24 17:55:37 följande:
    Jag är dock lite kräsen..vill inte ha fladdrande saker i min mun..vill ha en liten mus.  Men jag tror inte många bryr sig ärligt talat.
    och vad gör du om tjejen nu har det då? Det är ju inget man direkt vet om innan.
  • studentbruttan29
    Anonym skrev 2010-07-24 18:38:38 följande:
    och vad gör du om tjejen nu har det då? Det är ju inget man direkt vet om innan.
    Hitills har jag haft tur..så..jag vet inte. tror inte jag skulle kunna slicka då.
  • Anonym
    studentbruttan29 skrev 2010-07-24 18:43:26 följande:
    Hitills har jag haft tur..så..jag vet inte. tror inte jag skulle kunna slicka då.
    Ok
  • Neko

Det är väl ca 60% chans att de inre är större så det är nog något de flesta är vana vid. Jag hade inte brytt mej så länge som det inte varit extremt, typ att de hänger en dm utanför eller något.

• Anonym

Ja för så jätte ovanligt är det väll ändå inte???

• Anonym

Är lesbisk och har aldrig ens funderat på det. De flesta kvinnors inre blygläppar är väl större än de inre...
    Jag älskar att slicka och det bryr mig inte alls om hur blygläpparna ser ut.

Men däremot måste en kvinna vara välrakad där nere... annars vill jag inte gå ner... men det är nog också olika...

• Neko
    Anonym skrev 2010-07-25 20:33:09 följande:
    Är lesbisk och har aldrig ens funderat på det. De flesta kvinnors inre blygläppar är väl större än de inre...
    Jag älskar att slicka och det bryr mig inte alls om hur blygläpparna ser ut.

Men däremot måste en kvinna vara välrakad där nere... annars vill jag inte gå ner... men det är nog också olika...
    Ja det är olika, spelar ingen roll för mej =)
  • studentbruttan29
    Anonym skrev 2010-07-24 21:43:07 följande:
    Ok
    Jag tror inte du alls behöver oroa dig..  =)  Hoppas eran dejt blir fantastisk!  =)
Svar på tråden Lesbiska/bisexuella kvinnor, bryr ni er om blygdläpparnas storlek?