• Här och nu

Bygger ditt förhållande på sex?

Faller din relation om sexet minskar? Väntar på svar. Min relation gör det defintivt inte.

• Svar på tråden Bygger ditt förhållande på sex?
  • Plutteli

Ja jag hade inte slängt ut Jensen ur sängen kan jag säga om han låg där, men jag hade bara velat titta
    Ian Sommerhalder däremot hade jag inte kunnat mostå tror jag....

• hedersknyffel
    Plutteli skrev 2010-07-27 00:09:55 följande:
    *asg* Jensen Ackles är för fan över 30, knappast en tonnåring va?
    OK lolita Äckel är säkert 30+ (joråsatt). jäkla snusktanterObestämd
  • BamBam

Plutteli skrev 2010-07-27 00:11:41 följande:
    Ja jag hade inte slängt ut Jensen ur sängen kan jag säga om han låg där, men jag hade bara velat titta
    Ian Sommerhalder däremot hade jag inte kunnat mostå tror jag....
    Ja, det är sant. Jag har knullat med Marky Mark.
  • BamBam
    hedersknyffel skrev 2010-07-27 00:29:07 följande:
    Fyfan, vissa av er är ju värre än femina och slitz tillsammans
    Naww. Lite avis eller?
  • hedersknyffel
    BamBam skrev 2010-07-27 00:30:25 följande:
    Naww. Lite avis eller?
    Även om det vore så skulle jag aldrig erkänna det, sådeså
  • BlommyNess12
    Pormoicheia skrev 2010-07-26 09:29:11 följande:
    Jag förstår inte riktigt arguementet att förhållander inte skulle vara ett kärleksförhållande utan en vänskapsrelation utan sex.

Jag skulle inte kunna tänka mig att ligga och kramas med en av mina vänner genom sagan om ringen trilogin. Jag skulle inte heller kunna ligga och kyssa mina väner i timtal och bara röra vid dem för att få den där hud emot hud kontakten.
    Jag skulle inte rysa av välbehag varje gång de pussade mig på kinden och det skulle kännas väldigt obekvämt efter ett tag att ligga och kramas nakna med dem en längre stund.

Sexet är ju bara ett av många kärleksuttryck i en relation, och faller förhållandet på att just sexet försvinner så lider man nog av bristen på övrig icke-sexuell intimitet i förhållandet också.
    Jag måste ärligt säga att sådär höll vi bara på typ det första halvåret året.. Jag gillar inte att kyssas och ligga och kramas.. Vi kan klämma på varandra, kramas lite under dagen och utdela någon puss här och där, men att bara ligga och rysa av välbehag och kyssas i timtal? Näe alltså.... gud vad jobbigt!
  • BamBam
    hedersknyffel skrev 2010-07-27 00:31:51 följande:
    Även om det vore så skulle jag aldrig erkänna det, sådeså
    Okej.

Kyss
  • Naken

Ja, sex är mycket viktigt för relationens välmående

• JuliaåRonjasmammis
    hedersknyffel skrev 2010-07-27 00:14:24 följande:
    OK lolita Äckel är säkert 30+ (joråsatt). jäkla snusktanterObestämd
    Vadå 30+?!Förvånad

Jag är faktiskt 40+! *bröstar mig* Blanda inte ihop mig med småslynorna här!

*dreglar lite till till Jensen, maken somnade ju* Flört
    Don't mess with my integrity!
  • Pormoicheia
    BlommyNess12 skrev 2010-07-27 00:32:13 följande:
    Jag måste ärligt säga att sådär höll vi bara på typ det första halvåret året.. Jag gillar inte att kyssas och ligga och kramas.. Vi kan klämma på varandra, kramas lite under dagen och utdela någon puss här och där, men att bara ligga och rysa av välbehag och kyssas i timtal? Näe alltså.... gud vad jobbigt!
    Nje visserligen så minskar ju sånt också med tiden. Men det är ju även det något som skiljer relationerna åt för det är oftast ingent man gör med vänner det heller, vilket var vad jag syftade på med inlägget.
    I spell like a rake because I'm in so fast in my fingers
  • hedersknyffel
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-07-27 01:52:33 följande:
    Vadå 30+?!Förvånad

Jag är faktiskt 40+! *bröstar mig* Blanda inte ihop mig med småslynorna här!

*dreglar lite till till Jensen, maken somnade ju* Flört
    Syftade till pojkenTungan ute
Svar på tråden Bygger ditt förhållande på sex?