Hjälp mig fort
Ja det ska följas upp i höst hoppas på det bästa. Nu är det så att vi har stora problem bråk hela dagar och kvällar. Han är inpulsiv kan springa ut framför bilar mm. Ständig uppmärksamhet. Dårlig motorik ramlar av stolen vid matbordet. snubblar på asfalten. Men förskolan tycker det inte är något fel fast han hade kladat in dig i rödbetor på armar och mage vid lunchen där. Och så har vi ju min mormor som är totalt besat i min son och han i henne. Det är mitt största problem. Hon ringer minst 3 gånger om dagen. och han henne snor telefon och ringer, (nu ska vi säga upp hemtelefon) Har hon inte träffat pojken på 4 dagar kräver hon att vi ska komma eller hon kommer. han får göra allt där. Inga regler finns. kan vara vaken till 12 på natten. hon lovar han saker och övernattnigar utan att prata med mig. Har försökt pratat med henne flera gånger. Det är omöjligt.
Nu är min son på väg bort från mig grinar på kvällarna efter henne, Vill flytta till henne, ringa säga god natt och god morgon. Känns som jag har misslyckat helt som mamma. Känner mig ledsen. Mormor pratar även illa om min sambo när sonen hör. Har sagt att hon älskar han mer än någon annan. Det är ju jag som mamma som ska säga det till min son. Det gör jag med. Men hur ska jag göra nu med allt? Ska jag brytta upp helt med henne? eller ska jag ställa nårga krav? Hjälp mig snälla känner mig så kluven.