• Hanna Rebecka

Söker familj till TV-promo där en eller båda föräldrarna saknar arbete.

Produktionsbolaget Mastiff söker efter en familj där en eller båda föräldrarna är arbetslösa för en programpromo. Promon kommer inte visas på TV, men vi betalar de som är beredda att ställa upp på en dags inspelning. Kontakta mig för mer information. Senast datum att höra av sig är måndag 2 augusti, men hör gärna av dig snarast möjligt, dag eller kvällstid på nr 0703-431613.

Mvh

Hanna Sandgren

• Svar på tråden Söker familj till TV-promo där en eller båda föräldrarna saknar arbete.
  • Hanna Rebecka

Det innebär att programmet inte kommer att sändas på TV men blir som en "reklam" för kanalen det ska säljas in till. Om familjen funkar bra och senare skulle vara intresserad att vara med i det verkliga programmet om kanalen väljer att vilja producera det så kan det eventuellt också bli möjlighet att få delta i detta. Men i första hand behöver vi en testfamilj som våra "arbetscoacher" ska få pröva sig på. :) Ring gärna mig om du vill ha fler detaljer :)

• Hanna Rebecka

Detta sker i familjens hem under en dag, ca 8 timmar. Vi söker främst folk i området mitt-Sverige, och runt Stockholm. Men folk på andra platser är också välkomna att höra av sig. 

• tamate
    Hanna Rebecka skrev 2010-07-30 15:12:41 följande:
    Detta sker i familjens hem under en dag, ca 8 timmar. Vi söker främst folk i området mitt-Sverige, och runt Stockholm. Men folk på andra platser är också välkomna att höra av sig. 
    så ni söker främst folk från umeå till linköping?
Svar på tråden Söker familj till TV-promo där en eller båda föräldrarna saknar arbete.