• Ninniisen

Vad ska ev lillasyster heta?

Vi väntar barn nr 3 med BF om ca 3,5 vecka men har nu börjat undra om flicknamnet är rätt. Vi vet inte om det är en flicka eller pojke men pojknamn är bestämt.

Storasystrarna heter Izabelle och Felicia så gärna namn som passar bra ihop med dessa får ni tipsa om eller om ni har några favoriter själva.

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Grynet 100823 ° ★
  • Svar på tråden Vad ska ev lillasyster heta?
  • lia76

Min svägerska har två döttrar. Den äldsta heter Isabella och hennes lillasyster heter Sabina.
    Så Sabina tycker jag passar ihop (= 

(=
  • Svedalamamman

har samma bf som du och har 2 tjejer sedan innan som heter Felizia och Emilia, vet inte vad nästa blir men om det blir en tjej så är Natalie ett starkt bidrag....

Izabelle och Felicia och Moa

Izabelle och Felicia och Lova

Izabelle och Felicia och Emilia ;)

Svårt det här med namn....

hoppas ni kommer på något bra ni tycker om!

• lia76

Jag kan tycka att ett barn med ett kort namn skulle passa in bland era barn som redan har lite längre...

Så tänkte min sambo när vi fick vårt andra barn. Eftersom första barnet hade långt namn så fick lillasyster ett kort namn. Eller långt och långt.. 
    De heter Stella och Ida

(=
  • Ninniisen

Tack snälla för tipsen! :)

Vi har pratat om Nathalie, Matilda, Ida och Maya. Novalie gillar vi men det namnet har min bror "tingat" till sin ev kommande dotter och det vill man inte ta ifrån dom.
    Det är så otroligt svårt det här med namn, så mycket som ska passa ihop och samtidigt låta bra :)

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Grynet 100823 ° ★
  • Nyfiken gul

Nicole

Miranda

Melissa

Filippa

Stella

Angelica

Theresia

Zimone

Jasmine

Havanna

Heaven

Ellinor

Savannah

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Vad ska ev lillasyster heta?