• Sophie

Singelföräldrar Göteborg?

Hej på er!

Jag är en singelmamma på 34 år med en dotter på 6 år som letar efter andra singelföräldrar att umgås med. Jag är glad och positiv och hittar gärna på olika saker både med och utan barn.

Visst vore det kul att träffa andra i liknande situation?!

Kram på er!

• Svar på tråden Singelföräldrar Göteborg?
  • ensamstående mamma till 2

Här är en till singelmamma har 2 flickor på 6 o 3 år.

• Sophie

Härligt, vi är ett par stycken iaf. Vad brukar ni hitta på med era barn? Och hur har semestern sett ut? Jag har semester nu (i regnet Rynkar på näsan)  så det har blivit Havets hus, Lek och Bus Landet och shopping, men vi har även fått till en del krabbfiske, båtturer och bad Glad.

Min dotter kommer till mig imorgon igen och stannar då en vecka. Ska försöka hitta på mamma-dotter-kvalitetstids-aktiviteter för den kommande veckan! Alla förslag mottages tacksamt!

En annan fråga: Har ni dejtat sedan ni bröt upp med era barns fäder? Hur träffar ni killar?

• Curlingmorsan

Jag börjar jobba på måndag igen efter 3 veckors semester, har haft barnen 2 av de veckorna. Vi var hos mina föräldrar i sommarstugan 1 vecka och sen gjorde vi inget speciellt. Hämtade en ny liten familjemedlem i slutet av förra veckan, en liten kattunge.  Så barnen hann mysa med honom ett par dagar innan de åkte till sin pappa. Glad

När Ebba får välja om vi ska göra något bara hon och jag så vill hon oftast gå på bio. Men det händer ju väldigt sällan att vi gör något bara hon och jag.

Ebba & Felix mamma
  • lantisen01

Jag har en pojk på 5 o tycker detsamma
    vi har kollat i 2hands affärer o samlat filmer, leksaker,badat mm har hund o katt hemma oxå

det blir någon vända till Liseberg innan hösten

• Profeten

Sliten singelpappa här, med en son på 2.8år :)

Nyss avslutat min semester, så nu är det arbete som gäller...
    Haft min son så gott som hela min semester, helt klockrent :)

• Vilsen81

Ska jag säga hej då tro? Ensam till en son på 7år...... Vad mer ska man skriva :D

• Milodrom

Hej!
    Singelmamma, 37 år, har en dotter......
    Hittar gärna på något! 

Svar på tråden Singelföräldrar Göteborg?