• Shorona

Har du startat en tråd anonym och sen gått in som oanonym och disskuterat för ts utan att avslöja att du var ts?

Har du startat en tråd anonymt och sen gått in oanonymt och diskuterat för(eller mot) ts men utan att avslöja att du är ts?

♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-31 20:18
    Om du svarar ja får du gärna skriva varför du gjorde så.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du startat en tråd anonym och sen gått in som oanonym och disskuterat för ts utan att avslöja att du var ts?
  • Hercule
    Stealth skrev 2010-07-31 19:29:00 följande:
    Så är det inte nu och har inte varit på länge.
    Jag är förresten inte ett trol, eller lågbegåvad, men har ändå gjort det som beskrivs i TS.
    Berätta!  
    Jag kan inte andas i ert intellektuella vakuum
  • Grandios

nej men tack för tipset. kanske kan bli en intressant diskussion.

• Stealth
    Grandios skrev 2010-07-31 19:33:12 följande:
    nej men tack för tipset. kanske kan bli en intressant diskussion.
    man får jävligt bra svar iallafall
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • linjes

Nää trodde inte att man kunde göra så öht

• linjes
    Hercule skrev 2010-07-31 19:10:06 följande:
    En gång såg jag en som gjorde tvärtom! Han svarade sig själv som anonym ... jättepinsamt då det stod Anonym(trådstartare) och han berömde bilderna på sig själv i galleriet
    asg det har jag oxå sett mer än en gång
  • Stealth
    Hercule skrev 2010-07-31 19:30:02 följande:
    Berätta!  
    hm... nu kommer jag ju knappt på något, men någon gång så var det en tråd som spårade ur för att en hög med människor skulle kommentera något oviddkommande, så jag gjorde ett oanonymt inlägg som drog uppmärksamheten ifårn det som spårade ur, när jag försökt göra det som "TS" fungerade det inte. Svårt att förklara..
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Hercule
    Stealth skrev 2010-07-31 19:39:32 följande:
    hm... nu kommer jag ju knappt på något, men någon gång så var det en tråd som spårade ur för att en hög med människor skulle kommentera något oviddkommande, så jag gjorde ett oanonymt inlägg som drog uppmärksamheten ifårn det som spårade ur, när jag försökt göra det som "TS" fungerade det inte. Svårt att förklara..
    Ah, så det var inte medvetet från början alltså . 
    Jag kan inte andas i ert intellektuella vakuum
  • Bedan

Nej, jag har aldrig startat en tråd som anonym och visste faktiskt inte ens att man kan hålla med sig själv på det sättet som TS beskriver utan att det syntes.

• Stealth
    Hercule skrev 2010-07-31 19:47:05 följande:
    Ah, så det var inte medvetet från början alltså . 
    nej det var det ju inte såklart, men en bra undanmanöver. Sjukt att folk ändå ska behöva se någon annan skriva något för att sluta tjafsa om något oviddkommande.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Shorona
    Förvånad
    Fem stycken som har svarat ja. Nu är jag väldigt nyfiken på varför!
    ♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • Finis

Man kan ju diskutera för sig själv som fortsatt anonym. Jag röstade nej.

Vecka 29
  • Grandios
    Stealth skrev 2010-07-31 19:37:08 följande:
    man får jävligt bra svar iallafall
    det är ett själ gott som något.
  • Blinkaa
    Hercule skrev 2010-07-31 19:10:06 följande:
    En gång såg jag en som gjorde tvärtom! Han svarade sig själv som anonym ... jättepinsamt då det stod Anonym(trådstartare) och han berömde bilderna på sig själv i galleriet
    Hahaha det var roligt!
    Carpe Diem
  • jennyc

nä men jag har vid nåt tillfälle klickat på "visa endast" under ts och då sett hur denne kommenterat själv oanonym...tog ett bra tag innan jag fattade trodde de va fel på FL Flört Visste faktiskt inte att det gick att göra men den tråden va väldigt nyss aktuell men blev borttagen för ingen höll med ts...skrev själv inget för jag hann inte

• LillaTanten

Jag har gjort det en gång som ganska nybliven medlem, i ren förvirring och glömska...

Såg en TS som verkade intressant och tänkte jag skulle svara, och gjorde det också - eftersom jag inte valt att lägga till något nick som anonym när jag skrev min TS så var alltså inte den boxen iklickad och då funkade det tydligen alldeles ypperligt - men jag skrattade gott åt mig själv och skämdes en hel del när jag insåg att det var min egen tråd jag svarat i!

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
Svar på tråden Har du startat en tråd anonym och sen gått in som oanonym och disskuterat för ts utan att avslöja att du var ts?