• Tuffsan85

Kiss i pottan, bajs i kallingarna. Tips?

Hej!
    Vi har en kille på två år som vi har pottränat nu i sommar. Han är jätteduktig å hinner oftast i tid till toan när han ska kissa.
    När de är bajs på väg blir han alldeles nervös stackarn. Han börjar springa runt på tå å hoppa å ser alldeled förvirrad ut. Han vet helt enkelt inte hur han ska göra eller vart han ska ta vägen. Han har bajsat på pottan två gånger å tyckte då att de var lite läskigt men jag sa att han var jätteduktig å berömde honom.

Problemet är nu att om vi inte hinner se hans "knasiga bajshoppningar" så hamnar härligheterna i kallingarna. Vi har pratat me honom å sagt att han kan få en blöja när han vill bajsa men han säger inte till trots att han blir väldigt obekväm när det hamnar i kallingarna. Jag vet att det inte är det att han inte förstår att blöjan å pottan är ett alternativ, de är han med på men hur ska vi göra?
    Någon som har lite tips? Har förstått att bajseriet kan ta lite längre tid än kisset.....

Vill inte att han ska hålla sig för att de är läskigt!

• Svar på tråden Kiss i pottan, bajs i kallingarna. Tips?
  • lokisse

kan det vara att han behöver motrycket det är ofta sa i början.

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
Svar på tråden Kiss i pottan, bajs i kallingarna. Tips?