• agu

    Någon som testat att tjäna pengar på betalda undersökningar?

    Såg på nätet att man kan tjäna lite extra pengar på att gå in o svara på undersökningar och få pengar för detta.
    Är det något "fuffels" med detta? Eller någon som testat att det verkligen fungerar o hur mycket har ni fått isåfall ca?

  • Svar på tråden Någon som testat att tjäna pengar på betalda undersökningar?
  • Christoffer90
    Hallå
    Du kan också se andra platser du kan tjäna pengar för din åsikt här.
  • r0bban

    jag har totalt tjänat 1200 SEK på ett halvår, inte så dåligt... jag gör undersökningar när jag väntar på bussen eller köar. kanon att ta dö på lite tid =) 

    www.enkatzonen.se listar en hel bra sajter

  • jawar

    Men är det inte väldigt ofta så att man anger sina kontaktuppgifter och efter någon undersökning får man samtal och mail från diverse försäljare för att de fått ens uppgifter? 

  • Persikaplommon

    Jag brukar samla poäng som jag tar ut som biobiljetter på Panel.se

    Ibland har jag fått presentkort för 500 när jag deltog i någon produkttest personligen.

    Så jag tjänar några hundralappar / år.

    Så inget lurendrejeri , men man tjänar inte stora summor.

  • Mortiscia80

    Jag har gjort det i många år, man får allt mellan 3-12 poäng ungefär per undersökning, de vanligaste belöningarna ligger där iaf. Jag får mail om sådana undersökningar ett par gånger i veckan. Får dock inte ut rena pengar utan får byta mot annat, jag brukar byta 100 p mot en biobiljett eftersom det är mest prisvärt. Funderar på att lägga ner det för det känns som att det tar mer tid än det är värt, även om det bara tar några minuter för de kortaste undersökningarna.

  • tmiaa

    Jag har var med hos Panel+ panelen ett bra tag och tycker att det funkat jätte bra. Man får många inbjudningar till undersökningar som går snabbt att fylla i. Jag brukar välja biobiljetter eller andra presentkort. ????

  • tmiaa
    Jag har varit med hos Panel+ panelen ett bra tag och tycker att det funkat jätte bra. Man får många inbjudningar till undersökningar som går snabbt att fylla i. Jag brukar välja biobiljetter eller andra presentkort.
  • Jkperk
    Jag kör sveapanel när jag väntar på bussen, istället för poäng och liknande så ser du direkt hur mycket pengar du tjänar för varje enkät och ungefär hur lång tid det tar.
    Utbetalningar sker via Swish och du får pengarna DIREKT när du väljer att plocka ut dom, uttag kan du köra oavsett vilka summa du har fått ihop! Extra smidigt att göra via deras app. 

    Du kan även vara med i tävlingar i att köra flest enkäter så får du en fin bonus! 

    sveapanelen.se/r/N4DBL

    Använda gärna min kod om ni väljer att prova Glad

    Kod:N4DBL
  • Jkperk
    Maddiss skrev 2011-06-02 09:40:22 följande:
    Förslag på några som är bra då?
    Jag kör sveapanel när jag väntar på bussen, istället för poäng och liknande så ser du direkt hur mycket pengar du tjänar för varje enkät och ungefär hur lång tid det tar.
    Utbetalningar sker via Swish och du får pengarna DIREKT när du väljer att plocka ut dom, uttag kan du köra oavsett vilka summa du har fått ihop! Extra smidigt att göra via deras app. 

    Du kan även vara med i tävlingar i att köra flest enkäter så får du en fin bonus! 

    sveapanelen.se/r/N4DBL

    Använda gärna min kod om ni väljer att prova  Glad

    Kod:N4DBL
  • Citronella

    Jag har gjort det och fått några hundralappar. Det är inget jag rekommenderar, totalt blir det kanske 10 kronor/timme om man har tur. 

Svar på tråden Någon som testat att tjäna pengar på betalda undersökningar?