• gladochspontan

Vänner i Västerås

Hej alla fikasugna, pratsugna, partysugna tjejer i Västerås

Jag är en social, glad och spontan tjej som hela tiden måste ha många bollar i luften. Jag är 36 år och beter mej som alltifrån 25 till 55... Glad Glad, bekymmerslös partytjej men ansvarstagande, accepterande och flexibel..

Jag har två barn och separerade från deras pappa för 3 år sedan. När vi splittades upp "försvann" alla gemensamma vänner och det är inte lätt att hitta nya vänner.

De vänner jag har räcker liksom inte riktigt till eftersom jag har stort behov av sociala tillställningar; alltifrån promenader och fika till grillfester o dyl.

Jag har en ny man sedan en tid tillbaka och min fritid ser ut ungefär så här: barn, jobb, hus&hem, fika, träning, party..

Hör gärna av dej

• Svar på tråden Vänner i Västerås
  • Chira

singel mamma  på 29 år och en 4årig son...här=)

• Dripknot

Hej TS!

En glad 31-årig morsa här med ett barn o sambo. Finns i norra delarna av Västerås.

Gillar att busa med mitt glin, ta promenader o träna, fika på stan, festa ibland o sen jobbar jag rätt mycket...

Grillpartyn på sommaren  är ett måste o Power Meet är det LAG på här i mitt hushåll. Iaf för mig. :P

Känner mig inte en dag över 18 fast jag är 31.. helt knäppt! Ha det bra, vi hörs!

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Ingenium

Hej, är väldigt sen i svaret på den här tråden men what the hell :)

Jag flyttade till V-ås för lite mer än ett år sedan. För skola. Min kille fanns här också och jag blev liksom "lat" och "nöjde" mig med hans umgängeskrets och nu när vi har gjort slut så ja, då försvann umgängeskretsen också. Så söker också efter fikasugna, träningssugna, partysugna tjejpolare :)

• kentmaximus

Svarar lite sent också...

Har två pojkar på 5 och 7 år, bor på Gryta. Dagarna fylls med jobb, träningen men kan vara kul att träffa andra.
    Är 36 år och gillar kaffe;)

• Maryam

Är 32 år. Har en dotter på snart 4 år som jag har v v. Skulle va kul o träffa nya vänner. Hör gärna av er  :)

• kentmaximus

Kul att fler har svarat.

Det är skönt nu på våren när man kan vara ute och leka, hoppas på bra väder längre fram!

• LokesMammi

Hej hopp! Skriver lite jag med! =)
    Lååååångt efter er! =)
    Heter Suzanne, kallas Suzzy. Bott i v-ås i ca 4år. Har en son på 8månader. Sambo o jobbar i vården.

Loke 11/1-11
  • ssf

Jag hoppar också in här, är en social 32-åring som gärna hittar på nått trevligt men nån eller med många på en gång. Är några av er kvar i tråden måntro?

• kentmaximus

Jag hittade tråden av en slump, verkar som den har dött ut. 
    Kanske fler hittar den igen. 

• Dripknot
    kentmaximus skrev 2011-12-08 20:23:22 följande:
    Jag hittade tråden av en slump, verkar som den har dött ut. 
    Kanske fler hittar den igen. 
    Har pejl på denna tråd :) Den verkar liksom halvdöd, men jag gör som du, hoppas på att fler hittar den igen!
    Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
Svar på tråden Vänner i Västerås