• Tullemi

Thailandstråden: saker/mat som kommer lämnas kvar i Thailand

I denna tråd kan man skriva  om man kommer att lämna kvar saker/oöppnad barnmat efter sin vistelse i Thailand. Det kan tex vara flytvästar, babyskydd, välling, burkmat, sulky o.dyl.

Skriv vad ni lämnar och var det finns att hämta. Om möjligt: skriv gärna om det blivit avhämtat så alla vet om det. Har man ett tillfälligt thai.nr (kontantkort tex) så kan man även skriva det om man vill.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Svar på tråden Thailandstråden: saker/mat som kommer lämnas kvar i Thailand
  • Agnes och Ville

Någon som lämnar kvar en flytväst och en hjälm till en 2-åring på Koh Chang?

• Bubbels

Hej!
    Vilken bra tråd, vi ska dit i februari och jag har bara hunnit fundera på om det finns barnmat till 10 månaders. 

• Thegran

Vi kommer antagligen ha något vällingpaket kvar, nestle fullkornsvälling för barn över 12 månader.
    går att hämta på Lanta (klong dao) i slutet av månaden.

• smarres

annaOmeja: Nu är vi på plats, o som det ser ut nu så kommer vi ha ett vällingpaket fr. 8 månader kvar (lill-tjejen vägrar vällingen...) o så har vi köpt en flytväst som 2.5-åringen använder som vi kommer lämna kvar. Eftersom det är ett par månader kvar så är det svårt att säga vad mer som kan tänkas bli kvar. Men kanske kan höras längre fram?

Mvh smarres

• The Luckiest

Vi kommer till Ao nang den 16 januari. Skulle gärna köpa flytväst och hjälm för barn 3år eller baby 7 månader.

• nadi

Lite sent ute men om nagon befinner sig i/runt Karon sa finns 6-7 vallingtetror och ca ett halvt vallingpaket att hamta. Vi aker hem pa fredag morgon men jag kan lamna allt i en pase i receptionen om nagon vill hamta. Tetrorna ar nestles majsvalling och sempers havrevalling och pulvervallingen ar fullkorn fran 12 manader. Har aven 2 sma burkar katrinplommonpure med apple!

inboxa sa far ni namn pa hotellet.

• The Luckiest

Jag skulle kunna tänka mig att sälja min ena vagn  istället för att ta med den hem igen. Det är en carena easy hel svart nästan plant liggläge. ska ha den till min 7 månaders o har haft med den innan en gång till Thailand till min 3-åring. I slutet av februari kan jag lämna den isf. antingen i phuket elller bangkok. Ev på Koh lanta något tidigare om jag känner att jag bara behöver en vagn isf. Hör av er till min inbox

• bohusbebis

Smart tråd Mileas Mamma! Ska titta in när vi är ¨på hemväg igen... Om en månad!!!!!

• Vilmagbg

Lite OT: Ser att många efterfrågar hjälmar....... är det cykelhjälmar eller vad ?

• The Luckiest
    Vilmagbg skrev 2010-12-05 11:22:52 följande:
    Lite OT: Ser att många efterfrågar hjälmar....... är det cykelhjälmar eller vad ?

Ja jag tänkte mig cykelhjälm i alla fall.. tänkte att ha när vi åker tuk tuk. I sverige har man ju hjälm när man åker moppe och tänkte att det är bättre än inget.

• Kajsa Anka 02

Någon som befinner sig i Phuket för tillfället och avser att lämna kvar gröt eller välling?

• candyheart

I khao lak finns fram till tisdag kväll 25 mars följande att ta över efter oss:

Nan 1 ha ersättning 2 oöppnade påsar pulver.

En babysitter, simpel variant.

Strandleksaker, hink och så vidare.

Luftmadrass.

Mamma till underbara Meja
Svar på tråden Thailandstråden: saker/mat som kommer lämnas kvar i Thailand