• Anonym (R)

Hur tänker killar som raggar tjejer på gaysidor?

Jag är medlem på qx och av nån anledning är det typ dubbelt så många killar som besöker min sida.
    En del tar tom kontakt och tror man är intresserad trots att det i min presentation både står att jag är homosexuell och att jag inte är intresserad av killar. Så frågan är. Hur tänker de? Tror de på allvar att man är intresserad eller att jag är lätt att omvända? Och om jag nu skulle vara intresserad av en man. Skulle jag då falla för en som försökte ragga upp mig på ett ställe där jag uppenbarligen INTE letar efter en kille.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur tänker killar som raggar tjejer på gaysidor?
  • Neko

De tänker inte. Jag var medlem på en dejtingsida en gång och hade skrivit uttryckligen i min presentation att jag sökte efter någon jag och min sambo kunde ha kul med tillsammans, men typ 90% av de som skickade meddelanden hade ju inte ens läst det verkade det som >_<

• Anonym (R)
    Neko skrev 2010-08-05 00:29:12 följande:
    De tänker inte. Jag var medlem på en dejtingsida en gång och hade skrivit uttryckligen i min presentation att jag sökte efter någon jag och min sambo kunde ha kul med tillsammans, men typ 90% av de som skickade meddelanden hade ju inte ens läst det verkade det som >_<
    Nä precis. Skickar de till alla vars sida de är inne på?

Jag har ju inte ens foto på min sida. Är de helt desperata?
  • lykantrophona

Jag känner också igen det där. På min sida stod det visserligen att jag var bisexuell och intresserad av båda könen. Däremot skrev jag att jag inte var intresserad av någon över 30. Ändå tog en massa heterosexuella män över 30 kontakt med mig. Många flator hade ju skrivit extra tydligt: "NEJ TACK, INGA MÄN" så jag antar att det är ett spritt problem...

Jag tror att de raggar på alla tjejer online, och kollar inte noggrant. Sen är det ju en del straighta och bisexuella tjejer också där. Sen att deras metodik inte var så charmig... jag vill gärna bli hälsad på först på ett annat sätt än bara "Hej, ligga?".

• Anonym (just qx...)

På qx finns väldigt många andra med alternativ sexuell livsstil, som prostituerade och polyamorösa. Vet flera killar som fått napp där på tjejer som inte ens varit bi.

Sedan är ju vissa bisexuella också.

• Anonym (R)
    lykantrophona skrev 2010-08-05 01:19:00 följande:
    Jag känner också igen det där. På min sida stod det visserligen att jag var bisexuell och intresserad av båda könen. Däremot skrev jag att jag inte var intresserad av någon över 30. Ändå tog en massa heterosexuella män över 30 kontakt med mig. Många flator hade ju skrivit extra tydligt: "NEJ TACK, INGA MÄN" så jag antar att det är ett spritt problem...

Jag tror att de raggar på alla tjejer online, och kollar inte noggrant. Sen är det ju en del straighta och bisexuella tjejer också där. Sen att deras metodik inte var så charmig... jag vill gärna bli hälsad på först på ett annat sätt än bara "Hej, ligga?".
    Ja precis. Det står ju på mångas presentation liksom övertydligt att de inte är intresserade.

Men jag funderar över att det är så många som registrerar sig på QX för att ragga tjejer. En sak om man redan är medlem på nån sida även om det är rätt illa då med =)
  • lykantrophona
    Anonym (just qx...) skrev 2010-08-05 01:26:49 följande:
    På qx finns väldigt många andra med alternativ sexuell livsstil, som prostituerade och polyamorösa. Vet flera killar som fått napp där på tjejer som inte ens varit bi.

Sedan är ju vissa bisexuella också.
    Det är ju sant. Men man kanske borde läsa folks presentation, iaf så pass att man vet ifall man passar in i "målgruppen"?
  • Anonym (R)
    lykantrophona skrev 2010-08-05 01:35:22 följande:
    Det är ju sant. Men man kanske borde läsa folks presentation, iaf så pass att man vet ifall man passar in i "målgruppen"?
    Ja jag tycker det =)
  • atypisk typfel

Qruiser har ju blivit mer av en sexsajt än något annat och den trivsammare stämning som en gång existerade där inne är för länge sedan borta. Har själv valt att inte vara kvar där längre på grund av detta men även för att mycket handlar om att tävla i utseende och popularitet.

transhumanist vegan transgender
  • Anonym (R)
    atypisk typfel skrev 2010-08-05 07:08:38 följande:
    Qruiser har ju blivit mer av en sexsajt än något annat och den trivsammare stämning som en gång existerade där inne är för länge sedan borta. Har själv valt att inte vara kvar där längre på grund av detta men även för att mycket handlar om att tävla i utseende och popularitet.
    Jag vet. Men det finns inget bra alternativ. Och jag har somagt inte bild där. Eller letar sexkontakt. =)
  • atypisk typfel
    Anonym (R) skrev 2010-08-05 11:50:49 följande:
    Jag vet. Men det finns inget bra alternativ. Och jag har somagt inte bild där. Eller letar sexkontakt. =)
    Kan tänka mig att just anonymiteten lockar en hel del att skicka diverse sexinviter. Men även som flata så finns det väl de män som både gillar att jävlas och även de som vägrar acceptera att de aldrig har en chans oavsett vad de än gör och säger.
    transhumanist vegan transgender
  • lykantrophona
    atypisk typfel skrev 2010-08-05 07:08:38 följande:
    Haha. Jag blev ju lite förvånad när jag såg hur opersonligt, men sexfixerat QX var när jag väl registerade mig för inte så länge sedan. Men personligen har jag inget emot "sexsajter". Det var kul under en tid.
Svar på tråden Hur tänker killar som raggar tjejer på gaysidor?