hur ska jag få mitt barn blöjfri nattetid?
min son är blöjfri på dagen o nu de sista veckorna har vi låtit honom sova utan blöja i kalsonger på nätterna men det funkar inte alls. varannan natt så kissar han ner sängarna, både sin egen o våran.....
Jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Han somnar alltid i sin egen säng men går in till oss på nätterna utan att vi vaknar, så vi vaknar sen på morgonen av att han kissat ner vår säng o det är inte så trevligt.. Jag har sagt till honom att han måste väcka oss när han kommer o lägger sig men det gör han inte ändå. Jag har försökt ta upp honom på natten också men han sover så djupt att jag inte kan väcka honom. O jag kan inte bära in honom på toaletten för jag är höggravid + att han inte är vaken....
jag lägger kisslakan mellan min man och mig men han skrynklar bara ihop det när han kommer o lägger sig så kisset kommer ju utanför ändå. o lägga det undermadrassen funkar inte heller eftersom han inte kissar på lakanet ändå utan alltid ovanför eller undertill eller bredvid det...
Jag vet inte hur jag ska lösa det för det är inte så trevligt att bli väckt varannan morgon av att det är blött i sängen.