• lisa200

Hej jag är en glad blivande singel mamma på 32 år som söker andra mammor att bli vänn med. :)

Hej!

Jag är en glad singel tjej som ska bli mamma i febrauri. 
    Det var helt oplanerat  semester romans som ändrade min livs bana och nu försöker jag att anpassa mig och hitta nya vänner att dela min situation med...

Hör gärna av dig!

/Lisa :)

• Svar på tråden Hej jag är en glad blivande singel mamma på 32 år som söker andra mammor att bli vänn med. :)
  • JossanNorge

Hej Lisa :)

Så roligt att du ska bli mamma i februari, Stort Grattis.

Jag är också en ensamstående mamma, på 30 år, min lilla prinsessa är 7 månader. Det var inte heller planerat men det bästa som har hänt mej. Så du har massor att se fram emot.

Jag bor visserligen i Norge men det är bara att skriva om du har lust.

/ Josefine

• mia maria

Jag är också en ensamstående mamma, på 31 år, med två pojkar på 6 år resp. 11 månader

Med lillkillen har jag varit ensam från start, o han var inte planerad direkt - men ack så efterlängtad ändå!!!

Jag håller med Jossan; du har massor att se fram emot!!

• Lotten08

Håller med ovanstående. Har inboxat dig : )

• JossanNorge

Ja visst är det helt fantastiskt att ha fått barn :) Å även om vi är " ensamma" så har man ju vänner, å familj runt en.
    Vi är duktiga vi :)

• Tricia

Hej .. 31 med två barn i princip på heltid. De är varannan lör-sön hos sin pappa. Sonen blir 4 i november och dottern 2 i september. Tycker allt fungerar bra förutom trix att få ihop det praktiska och ekonomiska..

Svar på tråden Hej jag är en glad blivande singel mamma på 32 år som söker andra mammor att bli vänn med. :)