Jadu, det var en soppa för mig denna gång.
är oväntat gravid med en "fyra", och maken och jag var inledningsvis lite chockade och villrådiga. Ville absolut inte berätta på jobbet, men delár kontor med en tjej. Vi jobbar också med psykisk ohälsa, så det föll sig naturligt att hon visste när jag mådde illa och var orolig. Men så kommer chefen och erbjuder mig ett nytt jobb när jag är i v9. ett jobb jag velat ha... Var ju tvungen att berätta varför jag nog inte tar det... Då säger männinskan.."Jag väntade också ett fjärde barn, men jag gjorde abort". Sedan skickade hon en abortlänk på mailen....
Jag berättade senare att jag bestämt mig för att behålla graviditeten men ville att hon skulle hålla tyst om det till v13 då jag skulle på KUB-test (hade inte tänkt berätta förrän egentligen). tror du inte människan änså pratar med en kollega om astt gå in under min föräldraledighet. Så denna chef är jag prdentligt trött och besviken på...
Hoppas du har en bättre chef. I mina tidigare graviditeter har jag berättat kring v 16. (andra cheferdå)
Hoppas du har bättre chef än jag!!!!
Kram nannafia