• Mellemus

"unga" föräldrar i huddinge-trakten?

Är nyinflyttad här i huddinge och vill jätte gärna lära känna personer med barn här i trakten! Är själv 21 och har en son på 1,5 =)

• Svar på tråden "unga" föräldrar i huddinge-trakten?
  • Annu N

Hej!
    Jag är 19 (fyller snart 20) och har en son på snart 1 år (8e september)
    Jag skulle också vilja ha vänner med barn och jag bor i högdalen (10-15 minuter från Huddinge med buss).
    Lust att prata lite?

• Mellemus

Hej tjejer glömde bort mitt inlogg klantigt nog och när jag väl fick tag på de efter lite mailande så hade jag glömt tråden :) bor ni kvar? Har en son på 2 år och nu en liten i magen :))

• RuqiyaRaliya01

hej bor i huddinge c  och har en son på 3månader. vill gärna träffa mammalediga mammor som jag. jag är 24 år. inboxa mig isåfall

• Anonym (Ang)

Hej! Första gången jag gör inlägg här så vet inte riktigt hur de funkar haha! Men är 22 och har en dotter på 6 månader. vi ses gärna! Bor vid rådsparken i Huddinge. lägg gärna till mig på snap: angelicah002

• Anonym (f)
    Mellemus skrev 2010-08-06 00:44:14 följande:
    "unga" föräldrar i huddinge-trakten?

Är nyinflyttad här i huddinge och vill jätte gärna lära känna personer med barn här i trakten! Är själv 21 och har en son på 1,5 =)

Anonym (Ang) skrev 2025-08-20 22:41:16 följande:

Hej! Första gången jag gör inlägg här så vet inte riktigt hur de funkar haha! Men är 22 och har en dotter på 6 månader. vi ses gärna! Bor vid rådsparken i Huddinge. lägg gärna till mig på snap: angelicah002

RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-21 00:07:44 följande:

hej bor i huddinge c  och har en son på 3månader. vill gärna träffa mammalediga mammor som jag. jag är 24 år. inboxa mig isåfall

Det är inga unga mödrar kvar här men kanske någon kan hitta hit ;)
Svar på tråden "unga" föräldrar i huddinge-trakten?