Ensamstående med 1, vill ha 1 till
hej allihop. jag är ensamstående med en son snart 3 år.. och jag VERKLIGEN LÄNGTAR efter ett barn till.. men jag är ensamstående.. är jag dum?.. ååh hur ska ja göra... ??????????????7
HJÄLP.. kram kram
hej allihop. jag är ensamstående med en son snart 3 år.. och jag VERKLIGEN LÄNGTAR efter ett barn till.. men jag är ensamstående.. är jag dum?.. ååh hur ska ja göra... ??????????????7
HJÄLP.. kram kram
Du är inte ensam, känner själv likadant. Har en liten kotte på två och verkligen längtar efter ett litet syskon men är ensam. Har tittat lite på en hemsida från Danmark där man kan få hjälp men vet inte om jag skulle våga.
Jag känner precis som du. Har en dotter på 10 månader och har redean börjat toklängta till ett syskon.
samma här blev ensam, sonen är tre mån bara men jag vill inte att han ska växa upp ensam så jag önskar ett syskon .jag är lite till åren *fniss*, får la bli Danmark.
skulle ochså vilja ha en till liten fast är ochså ensam stående
villhabarn.se kolla där
Jag skulle också vilja ha barn :) men jag har ingen tjej :(
finns för er tjejer "rve" sexymann
jag är också ensamstående med en son på två år som kom till genom insemination och i sommar far jag ner till danmark och inseminerar mig tänkte jag
Sorvivor pm mig sexymann