• Fembarnsmorsan

Full HP så j*a skönt!!!

Skickade in ansökan i onsdags och idag kom beslutet!! Trodde inte i min vildaste fantasi att jag skulle bli beviljad efter alla skräckhistorier man har hört. Trots att jag jobbar som städerska o "bara" 50% får jag full HP och jobbar sista dagen den 20/8!!!

• Svar på tråden Full HP så j*a skönt!!!
  • AlexandraJ

Grattis =) fick också full hp, jobbar som  servitris. jobbar också min sista dag 20/8 :)

För mig tog det exakt 2 veckor att få svar.

• eec82
    Ida 84 skrev 2010-08-11 19:06:18 följande:
    En på jobbet fick också ringa in dagarna innan och fick muntligt besked. Detta var också för 2 år sedan så de kanske har uppfunnit krutet på FK nu...:-P
    haha ja iaf när de gäller HP ansökningar. Min sjukskrivning för en tid sedan blev godkännd 40 dagar efter jag skickat in alla pappren å de fått allt från min arbetsgivare... så där var de segare. Men kände att de gällde iaf bara två veckor klarar jag mig utan. HP är lite jobbigare att vänta på.
  • Ida 84
    eec82 skrev 2010-08-11 19:11:41 följande:
    haha ja iaf när de gäller HP ansökningar. Min sjukskrivning för en tid sedan blev godkännd 40 dagar efter jag skickat in alla pappren å de fått allt från min arbetsgivare... så där var de segare. Men kände att de gällde iaf bara två veckor klarar jag mig utan. HP är lite jobbigare att vänta på.
    Såpass ja.. men de kan ju inte förbättra allt på en gång..

Jag har inte sökt förän 28/9 så det är ju ett tag kvar så jag hoppas att jag hinner få svar i god tid ändå.
  • eec82
    Ida 84 skrev 2010-08-11 19:14:30 följande:
    Såpass ja.. men de kan ju inte förbättra allt på en gång..

Jag har inte sökt förän 28/9 så det är ju ett tag kvar så jag hoppas att jag hinner få svar i god tid ändå.
    får du säkert fick mitt svar förra veckan ska gå den 6/9. Längtar lite. :)
  • Ida 84

Det förstår jag! Är ju inte så långt kvar nu då...