• stoltmamma87

tycker du att min mage har minskat efter en viss tids träning o sund mat?

vore lite kul o höra vad ni andra anser då jag tycker d e svårt att bedöma själv

dagsläget:

3mån sen

• Svar på tråden tycker du att min mage har minskat efter en viss tids träning o sund mat?
  • Miot

Tycker du ser lika smal ut på båda bilderna, fast på den nyaste ser det ut som du suger in magen. Så ja, det ser ut som det blivit en viss skillnad =)

• PennyD
    Sennaboo skrev 2010-08-11 13:21:34 följande:
    Svårt att jämföra eftersom du på ena bilden står med armarna ner och på den andra med armarna upp. På bilden med armarna upp ser det också ut som du sträcker på dig på ett annat sätt. Tänk på att det viktigaste är att du mår bra och inte hur det ser ut Lycka till!
  • Momalicious

Lite skillnad är det men det ser ut som du drar in magen på översta bilden? Svårt att säga, men nån skillnad 
    är det nog. 

• stoltmamma87
    silvergirl skrev 2010-08-11 21:43:54 följande:
    Åh jag hatar den kommentaren! har fått den eller liknande flera ggr sedan min dotter föddes i november. Bla från svägerskan när dottern var ung tre månader.. (Smartass,som om det ens skulle kunna synas så tidigt!)
    Kämpar på jag med med vikten, men står still och stampar vilket jag gjorde med mitt första barn också så länge jag ammade! Är jättejobbigt. Men du är jättefin!
    Förresten, nån som minns tråden om magindragningarna och sjalen man skulle ha runt magen mm? Nån som kan länka/vet vad den hette?
    sök på tuplermetoden!
    tack för de fina orden!
  • stoltmamma87

lägger in den andra bilden igen. eftersom det är många som inte sett den. här är armarna neråt som ni påpekat...

• LillaFlingan
    stoltmamma87 skrev 2010-08-12 09:21:09 följande:
    lägger in den andra bilden igen. eftersom det är många som inte sett den. här är armarna neråt som ni påpekat...

hade gjort vad som helst för att se ut sådär!!!!!!!
  • stoltmamma87
    LillaFlingan skrev 2010-08-15 02:44:35 följande:
    hade gjort vad som helst för att se ut sådär!!!!!!!
    tack
  • Anton Chigurh

Orkar inte leta i tråden, men hur mycket va det har gått ner, 87:an  ???

Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • stoltmamma87
    Anton Chigurh skrev 2010-08-15 15:25:51 följande:
    Orkar inte leta i tråden, men hur mycket va det har gått ner, 87:an  ???
    ca 4kg och -5cm
  • Anton Chigurh
    stoltmamma87 skrev 2010-08-16 10:10:50 följande:
    ca 4kg och -5cm
    Det är dom sista kilona som är jävligast och få bort, så det var riktigt bra jobbat.........................
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • Smillasmatte

Jaaaa meeen.. klart där är skillnad på bilderna..Skrattande Bra jobbat tjejen!!!
    , Jag väntar själv mitt 3e barn, har haft turen att få tillbaka min platta mage utan träning snabbt efter de två första som nu är 10 och 16 år gamla..
    Tack o lov har jag nu,( i vecka 36 snart) inte gått upp mer än 6 kg och magen är varken stor eller att det kommit några bristningar.. Har inget sådant sen innan heller .. så JA jag är mkt tacksam att jag har goda gener.. Hoppas det håller i sig nu när man är 37 o ska repa sig efter 3e barnet...Drömmer

Svar på tråden tycker du att min mage har minskat efter en viss tids träning o sund mat?