• Lantani

Vad ska Alvins lillasyster heta?

I lördags föddes Alvins lillasyster och hon heter fortfarande bara lillasyster.

Har några förslag, men det är så svårt att bestämma sig!
    Bild finns i galleriet.

Egentligen hade vi tänkt celine, men det passar hon inte alls till att heta!

Alvin 081114 och lillasyster 100807
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad ska Alvins lillasyster heta?
  • CeeJay

Röstar på Nellie, även om jag gillar ALICE bättre Men jag tycker det låter så forcerat med två så liknande namn Alvin och Alice... Nä inte min smak !!

• Vilkan

Hihi... det här var faktiskt lite kul... Mina tre flickor heter... Tilda, Alice och Ellie. Så jag tycker att alla namnen var fina!!! Hade nog dock inte valt Alicia... Gillar Nellie och Alice bäst ihop med Alvin...

Tilda -06, Alice & Ellie -08
  • CeeJay

Första namnet som poppade upp när jag såg henne på bilden var dock SELMA Grattis till tösen vad hon än kommer att heta!

• Lantani

Jag gillar mest Nellie och Alice. Sambon gillar mest Alice, men jag vet inte, tycker det är jättesvårt. Blir kanske lite tråkigt med såpass lika namn!

Alvin 081114 och lillasyster 100807
  • mge02001

Får jag komma med ett namn förslag, jag har alltid gillat Isolde. Jag vet att det inte va med på eran lista, men endå.. Annars rösta jag på Alicia=)

• Anwen

Utav de alternativen - Tilda. Det jag först täntke på annars var Ida, eller Lea (eller liknande).

• vivi85

Mina barn heter Alvin och Alicia världens finaste namn såklart :)

• ladyshady

Röste på Alice, för det ser ut som en Alice.
    Men ni ska givetvis välja det namn ni gillar bäst.

Elin 040907 Malin 070809 BF 101107
Svar på tråden Vad ska Alvins lillasyster heta?