• tinafina1

Finns det några gaysinglar här inne??

Vet för tusan inte hur jag ska kunna söka på homo och singel här inne.
    Borde väl finnas någon mer medlem som antingen vill ha barn och är gay eller redan har och även vill hitta någon att dela livet med.

• Svar på tråden Finns det några gaysinglar här inne??
  • nancynancy
    Mirali skrev 2013-02-25 16:40:28 följande:
    Hej!

Som sagt, det tillkommer någon någon gång ibland Solig
    Haha alltid nåt! va e du för en då?
  • flagnell

Jag är sjukskriven pga min graviditet nu, så om någon i Sthlm (eller några, kan vara fint att bara ses) vill fika någon dag, inboxa mig så skall jag försöka logga in lite oftare här :)

• flagnell

Så i slutet av mars eller början av april? Det låter bra det, hoppas på lite mer vår då :)

Hoppas du får två härliga veckor i indien. Semester eller annat syfte?   

• flagnell

Härligt för dig! Håller tummarna för att dessa två veckor skall ge dig energin tillbaka!

• lillblobb

Här är en till, som dessutom är gravid med andra barnet just nu.... Inte det lättaste att hitta kärleken just nu

• flagnell
    lillblobb skrev 2013-09-15 21:08:14 följande:
    Här är en till, som dessutom är gravid med andra barnet just nu.... Inte det lättaste att hitta kärleken just nu

Haha, nej, vet. Har en liten på 3 mån. Vart bor du?
  • lillblobb
    flagnell skrev 2013-09-16 09:52:55 följande:

Haha, nej, vet. Har en liten på 3 mån. Vart bor du?

Bor i Tyresö, Stockholm - var bor du?
  • lillblobb
    Mirali skrev 2013-09-19 16:41:39 följande:
    Hur ska man göra för att träffa någon då?

Jadu, det undrar jag med.... Förutom den vanliga svårigheten att träffa någon så lägger jag ju till gravid som något som skrämmer iväg folk långan väg...
  • lillblobb
    Mirali skrev 2013-09-28 11:52:46 följande:
    Fast.. jag letade särskilt efter någon som var gravid förut.. Väääldigt svårt att hitta. De flesta gravida är inte intresserade av att dejta av olika anledningar..

Tänk vad olika det kan vara :) själv kände jag att jag inte ville vänta med barn, men så fort jag tog mitt steg där kände jag mig genast redo att dejta igen.... Men verkar mest skrämmande för andra att ge sig in i...
  • Brokenheart1

Singel och gay här. Har alltid vart singel btw. no exes to haunt me... Jag skulle vilja snacka med andra gay brudar och lära känna nån.. 

Svar på tråden Finns det några gaysinglar här inne??